{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

bedsteven og kæreste ÆV!! :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg har denne skønne kæreste, jeg virkelig er glad for. Han er der altid for mig, og hans familie giver mig altid det største smil på læben.
Min kæreste er meget jaloux anlagt, han er meget at jeg ikke må kysse med andre drenge (det gør jeg selvfølgelig heller IKKE!!) Han har svært hvis jeg snakker med drenge, jeg førhen har haft noget kørende med.

Men så har jeg denne bedsteven, som jeg går i klasse med. Vi har ikke kendt hinanden længe, men han fik hurtigt en kæmpe plads i mit liv, da jeg kan snakke med ham om alt, mellem himmel og jord. Han ved stort set alt om mig, og jeg det samme om ham. I denne uge har vi haft termins prøver, og der må vi ikke kommunikere, og alligevel har vi kunne kommunikere uden noget som helst form for bevægelser.
-Denne dreng betyder rigtig meget for mig..

Men min kæreste vil vide alt, hvad vi har snakket om og lavet. Han bliver sur på mig, hvis jeg ikke har fortalt ham at jeg har set ham (jeg ser ham jo hver dag, nu hvor vi går i klasse sammen)

I dag skulle mig og min ven ned i byen, fordi jeg skulle købe noget fondant, og vi skulle have tiden til at gå inden han skulle til læge.
Min kæreste blev meget sur over det, da han mener at min ven, selv kan finde på noget at lave. Det skal lige siges, at jeg også ventede på den bus jeg skulle med...

Det er rigtig synd for min kæreste, at han er så bange for at miste mig, men det irritere mig så granseløst at han gør det.
Han skal selv i sommerhus med hans ene kammerat, og så hans to bedste veninder.
Det sad vi og snakkede om, altså bare hvad de skulle lave, og vi lavede en liste så han ikke glemmede noget. Så kiggede han på mig og sagde "Jeg skal snave med Lars deroppe" (Lars er hans ven) Så kigger jeg på ham og siger når?!
Så siger han så "Jeg skal også snave med Rikke og Stine!" Hvor jeg bare tænker, så gør det - for jeg ER ligeglad med det.

øv hvor er det hårdt, nu har han nærmest sagt at jeg ikke må gå med min bedste ven imorgen til motionsdag. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedsteven og kæreste ÆV!! :-(
  • #1   13. okt 2011 * glemte noget

• #2   13. okt 2011 Marlene: Jeg vil virkelig ikke droppe nogle af dem, det er jeg slet ikke klar til.. Men ja, tiden må jo vise om han kan acceptere det..

• #3   13. okt 2011 Det var lige præcis derfor min kæreste og jeg gik fra hinanden...

Håber det løser sig!

• #4   13. okt 2011 Syntes du hvis du skal droppe nogle at det skal være kæresten, for din ven her, virker som en du holder meget af og altid kan stole på, og hvis du ikke engang må snakke med ham, skal han heller ikke kysse med nogle piger.. Sry, sådan tænker jeg bare smiley

• #5   13. okt 2011 Du SKAL sige stop , til det med at han kysser med andre . Meget muligt det ikke generer dig , men han skal ikke have lov til at styre det hele .
    Du er nødt til at sætte en grænse . Godt nok var min sidste kæreste ikke jaloux anlagt ( tværtimod ... frygteligt også ! ) , men jeg havde også et MEGA godt forhold til hans familie . Det var faktisk det jeg blev mest ked af at slippe ... men det gik bare ikke mellem os , og jeg vidste godt jeg ikke kunne leve med det . Jeg har jo ikke et forhold til hans familie , men til ham . Og han ville ikke snakke om vores problem .

Så jeg synes du skal snakke med din kæreste om det . Blev ved med at prikke til ham , indtil han gider tage sig sammen og snakke ordentligt om det . Gider han ikke det , er han så et forhold værd ?

• #10   13. okt 2011 Hvorfor synes du det er ligemeget han snaver med to andre piger??

• #12   13. okt 2011 Jeg er på ingen måde træt af min kæreste, SLET ikke. Tvært imod VED han at jeg savner ham rigtig meget, selvom jeg ser ham HVER dag i flere timer. Han betyder meget for mig, og jeg har knyttet mig rigtig meget til ham.
    Det er mere hans problemer, jeg er træt af.
    Jeg gider bare ikke sætte grænser, jeg ved at han ved hvor MIN grænse går til, og det var egentlig også i sjov han sagde det - men det var bare et lidt forkert tidspunkt..

Jeg er aldrig sammen med de to sammen, når jeg er i skole, og indtil jeg kommer ind i bussen er jeg sammen med min bedsteven. Når jeg har fri, er min kæreste i skole, og så efter er jeg kun sammen med ham..

• #13   14. okt 2011 hverken du eller din kæreste skal rende og kysse på andre, hvad pokker er det da for en opførsel, ja ja jeg ved at når man fester så fjanter man på at kyse sin veninde, altså pige pige, men at kysse på modsatte køn er no go.

når det så er sagt, så er din kærestes jalousi hans problem og har intet med dig at gøre. det er altsammen følelser inden i ham.

dog må jeg erkende at jeg faktisk syntes du ikke er fair over for din kæreste,m og i min verden er du ham utro.med din bedste ven, og i ine øjne er det faktisk den væreste form for utroskab du udøver, nemlig på det åndelige plan.

drenge og piger kan ikke være venner på den måde der er altid en af dem der ønsker mere end det.

og hvorfor er du kæreste med din kæreste, hvis ikke han er din bedste ven ogham du betror dig til???

sådan vil jeg da i hvertfald have det, at ham jeg skal dele mit liv med også er min bedste ven

• #15   14. okt 2011 Hvis du er lige glad med at han kysser andre elsker du ham jo ikke rigitg. Overvej om du virkelig VIL være sammen med HAM, og ikke din bedste ven.

Kommentér på:
bedsteven og kæreste ÆV!! :-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce