Bedsteven sur over kæreste..? {{forumTopicSubject}}
Hej piger!
Landet ligger sådan, at min bedsteven gennem 2 år og jeg er blevet uvenner.. På en måde ignorerer han mig, men kommer også med spydige kommentarer og "husker du dengang" ting,..
Det har egentlig stået på ret længe og irriteret både mig og ham kan jeg se..
Vi havde måske noget i september sidste år, men jeg tror mest det var ham, for jeg havde ikke rigtig følelser for ham, men bare en rigtig god bedsteven..
Det hele kom sig egentlig af at jeg i marts måned fik kæreste på, og som man nu er som nyforelsket (stort begreb, men han er det værd) snakkede jeg lidt ekstra med mine bedste veninder om Kæresten.. Jeg snakkede stadig ligeså meget med Bedstevennen, som jeg gjorde før kæresten kom og det.. Men det var som om han var ligeglad med mig, og bare spurgte om jeg ikke skulle være sammen med kæresten.. Jeg gjorde alt for at overbevise ham om at, jeg ikke havde glemt ham, og gav ham lidt fred så han kunne blive god igen. Tænkte at han nok bare havde brug for lidt tid til at vænne sig til omstændighederne..
Vi begyndte at snakke igen og det virkede som om at han nu var helt ok med det. Så (dum som jeg nu var) var jeg sammen med bedstevennen, som jeg altid havde været, og kæresten selvfølgelig, det skulle jo ikke gå ud over ham.
Så her i forgårs sidder jeg og snakker med kæresten og nogle andre venner over skype, pludselig skriver Bedstevennen at han faktisk er forelsket i mig, og jeg bliver tavs, og tænker, hmm, og ved ikke rigtig hvordan jeg skal tackle det, så jeg skriver til ham, hvad han mente, og om han havde skrevet til den forkerte, for jeg ved han havde noget kørende med en anden..
Han svarede at den var til mig, og at han var faldet for mig i september da "vi" havde noget. Dengang var vi på hyttetur med klassen, og vi hyggede os lidt med at sidde og holde i hånd osv...
Jeg tænkte at det da måtte være hans spøg at skrive det nu, hvor jeg har kæreste og sådan. Han skrev så senere på aftenen, at han virkelig kunne li' mig, og ville have jeg skulle slå op med kæresten pga. ham..
Jeg skrev at det kunne han ikke tillade sig at sige, men han blev ved med alt muligt om at han kun ville have mig, og at min kæreste var et stort fjols, og han var meget bedre...
Det sårede mig lidt at få at vide, for, han er jo min bedsteven, men at han siger jeg skal slå op med min kæreste kunne jeg simpelthen ikke klare.. Så jeg bad ham gøre op med sig selv, om han virkelig ville sætte venskabet over styr, og gøre mig ked af det, eller om han ville bevare venskabet, og finde kærlighed i en anden... Siden da har jeg ikke talt med ham, men jeg fik et snap fra ham i går, da jeg var sammen med kæresten, hvor der stod, Savner dig, undskyld, gir ik op..
Det var rystende, og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre.
Jeg har på ingen måde tænkt mig at droppe kæresten, for min bedsteven, men nogle råd kunne være rart..
Det blev lidt langt, havde bare lige brug for at få det ud..
Åhha, kæresten fløj lige en uge til Kroatien i dag, savner ham allerede..:i<3
jul 2008
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 501 Svar: 7.252
feb 2010
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 82 Svar: 647
Altså jeg ville nok lade din ven værre i noget tid, ind til han har fået følelserne lidt væk.
Sige at du ikke har følelser for ham, så uanset om du havde kæreste på eller ej, ville det stadig ikke kunne blive til noget.
Og du elsker din kæreste, så en "bedste"ven skal jo ikke ødelægge det
Husk på, han er ikke dom bedsteven, hvis ikke han accepterer dine behov.
jan 2009
Følger: 147 Følgere: 135 Heste: 4 Emner: 170 Svar: 658
Sandra, det har det ret i, med mine behov..Sover lige på det..
jul 2006
Følger: 674 Følgere: 1053 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.955
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.307
Bedsteven sur over kæreste..?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside