{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Et "Brev" om mit liv {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om nogen gider læse det. men håber på det og nogle kommentar. det hele er rigtig og sket for mig så intet skal laves om. kun formuleringerne og stavefejl. Det er til min lære.

Ingenting er som før, ingenting bliver som før, jeg har har begået alt for mange dumheder til livet nogensinde bliver godt igen. Det startede da jeg var 4 jeg var voldsom i min børnehave alle var bange for mig, ingen kunne lig mig, jeg fik en støtte pædagog og så begyndte det at gå godt. Kommunen fjernede støttepædagogen pædagogen og jeg skulle i skole, volden forsatte og jeg blev smidt ud af skolen i 1 klasse efter allerede have gået på en skole før. Startede så på en lille fri skole, og det blev tingene lidt bedre af. Men havde stadig meget svært ved min temperament og var nogle gange så svart at min mor bandt mig til en stol i 4 timer før jeg begyndte at slappe af. Det var et mareridt at sidde der. Husker der så tydeligt. Efter jeg havde gået to år på friskolen blev min mor syg, hun blev indlagt på psykiatrisk afdeling og mig og min lillebror flyttede ud til min mormor. Det var de bedste 4 år af mit liv nogensinde. Selvom jeg blev mobbet synderligt sammen i den klasse jeg gik i. Og ikke havde nogle venner. Havde jeg det super godt ved alle dyrene, de har gjort mig til den jeg er i dag. Men jeg hver anden dag ringede hjem fra skole og var mega ked af det og ikke gad være der mere, ændrede det sig da jeg kom hjem. Gik altid ud til dyrene først, de mobbede mig ikke, de kunne ikke svare mig igen, de “Lyttede” kun og så gik de hvis de ikke gad mere. Da jeg havde boet hjemme ved min mormor i 4 år og min lillebror var flyttet hjem efter min mor var blevet rask . Begyndte jeg at finde ud af hvor svært jeg enlig havde det og hvor hårdt det var at gå i skole. Den 5 november 2005 er den værste dag i mit liv, vi var i sommerhus den weekend. Min mormor og “Morfar” skulle hjem til fødselsdag og spurgte om jeg ville være i sommerhuset eller om jeg ville hjem. Selvfølgelig ville jeg hjem til mine elskede dyr, da jeg kom hjem og havde sagt farvel til min mormor og “morfar” gik jeg ud i stalden. Vores karl var derude, han havde været forelsket i mig længe og det vidste jeg godt. Han havde flere gange lagt op til en helt masse men jeg havde afvist ham gang på gang, han var forlovet og alt muligt, så vidste det var forkert. Da jeg havde snakket med de dyr gik jeg hen til vores karl og snakkede lidt med ham og inviterede ham så ind på pandekager da han var færdig så vi ikke bare skulle side alene i hver vores ende af vejen og røv kede os, han sagde ja tak og jeg hjalp ham færdig med arbejdet. Da vi havde delt 5 pande kager sammen med hunden ville han til at hjem og jeg skulle se fodbold. Gik ud i stalden efter ham for at slukke lyset, da vi kom derud og han skulle til at gå, greb han hårdt fat i mig, han skubbede mig op mod muren og begyndte at hive tøjet af mig, jeg prøvede at vikle mig fri og råbe at han skulle stoppe så han tog bare hårde fat. Jeg gjorde alt men kunne ikke vikle mig fri, han smed mig ned på gulvet og begyndte at kysse mig imens jeg lå i låst arm stilling og han sad på mine ben. Efter have lagt der på det kolde hårde gulv hev han mig op og hev mig ind i huset igen og op af trapperne hvor jeg virkelig gjorde modstand men kunne ikke komme fri, da vi kom op på MIT værelse smed han mig i sengen og lagde sig oven på mig, mens han knappede sine bukser op og begyndte at råbe alt muligt om jeg skulle holde kæft og han bestemte over mig, og jeg ikke kunne gøre noget, da jeg mærkede han pik gik jeg i chok og kunne ikke bevæge mig, da han var færdig lå jeg helt stille, rystede og græd. Lå helt stille i lang tid efter han var gået. Der efter gik jeg på computeren og ringede til en veninde, men sagde ikke noget. Jeg græd og græd og græd, da min mormor kom kunne de ikke mærke noget på mig, dagen efter i skolen sagde jeg det til min veninde hun sagde jeg skulle gå til politiet, og vi pjækkede sammen for at snakke med landbetjenten om det. Han var ikke hjemme og min veninde ringede til varde politi som kom og hentede mig med en politi patrulje som kørte mig på politistationen. Og 2 timer efter var de ude og hente vores karl på vores gård. Afhøringerne og retsmødet blev udsat ind til den 21 august 2006. Og han fik 1 måneds ubetinget fængsel for sex med mindre åring og et års samfundstjeneste.. Siden den 5 november 2005 har mit liv været kaos, selvom jeg har gået til psykolog og alt muligt pis har jeg aldrig fået rettet op på noget. Flyttede hjem til min mor i sommerferien 2007 for at starte på en frisk og komme væk fra de dårlige minder. Efter sommerferien startede jeg på en ny skole igen, og det gik fint, i skolen har der overhovedet ikke været problemer. Men der hjemme var der lidt problemer i starten, vi levede virkelig klamt, vi boede 3 mennesker på 8 kvm med hund og kat, vi levede i alle vores madrester dvs. mug, fluer alt muligt råddent mad og møg beskidt tøj som aldrig blev vasket, og hver dag var der skænderier mellem mig, og min mor, eller min mor og bedstefar som vi boede ved på det tidspunkt. I februar 2008 flyttede vi så til en lille lejlighed på 78 kvm med to værelser, en stue, køkken og toilet. Tingene blev lidt bedre men det ændrede sig hurtigt igen. Vi levede igen i råddent mad, mug og alle mulige fluer, tøjet blev ikke vasket og man kunne ikke se gulvet nogen steder. Min “reserve mor” var enig med mig i at det var sundheds fejlet og snakkede på et tidspunkt om at gå til kommunen og få os tvangsfjernet eller få dem til at gøre noget, men jeg vidste det ikke ville ske for min mor og reserve mor er bedsteveninder. Tingene begyndte igen at gå bedre og jeg startede i 9 klasse, vidste det ville blive et hårdt skole og men ville have hest igen, og i september købte jeg min drømme hest. Så kom jeg på landbrugsskole en uge og det var den BEDSTE uge i mit liv, en helt masse nye venner og veninder og en dejlig kæreste. Ugen efter skulle jeg i praktik. Kunne ikke lide den måde din håndterede dyrene på eller selve personerne derude. Så jeg var der kun en dag og så fik jeg et nyt sted, de sidste 3 dage gik rigtig godt. Men nu havde jeg problemer med min mor. Hun var mega sur på mig fordi jeg ikke ville på grisefarmen igen. Og nu skulle jeg i hvert fald have mig et job og alt muligt. Det dæmpede sig så og så gik det lidt bedre igen, en måned efter flippede min mor helt ud. Hun ændrede sig fra den ene dag til den anden. Hun hakker ned på mig, nedgør mig foran min venner, jager med mig, er ligeglad med alle de ting jeg gør for hende, alt jeg gør er bare forkert. Hele min efterårs ferie han været rent kaos, har ingen kæreste mere, er meget uvenner med min lillebror og snakker slet ikke med mig mor, har to positive ting lige nu, det er min bedsteven Jakop som jeg har kendt i 3 år on and Off og så min hest som betyder alt for mig, desværre skal jeg efter min mors nye regler selv betale ALT til hesten så har ikke råd til hende mere, og bliver højst sandsynligt nok nød til at sælge hende igen, Da jeg er meget ked af det fortiden pga., det med min mor og det det er det gået meget ud over Jakop som ellers har støttet mig og hjulpet mig igennem det meste. Men det er blevet for meget for ham og skriver slet ikke til mig mere. Har nu været ude og snakke med min mormor og arbejdet derude i weekenden og hun vil betale staldleje for min hest og så kan jeg arbejde derude alt det jeg vil indtil jeg finder et arbejde her i Varde. Hun mener også min mor har ændret sig meget for tiden og var helt målløs over den måde min mor snakker til mig på.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et "Brev" om mit liv
Kommentér på:
Et "Brev" om mit liv

Annonce