GIV MIG OPMÆRKSOMHED - Nuttet :D {{forumTopicSubject}}
Haha!
Fik bare lige lyst til at fortælle om, hvor herlig min lille hest kan være!
Hun er en rigtig "pleaser" ind imellem, og nyder derfor f.eks. baneridning med masser af udfordringer - for enhver udfordring er jo em chance for at få ros
Nå, men hun har jo stået skadet i 7-8 måneder nu, men i den tid har vi øvet lidt tricks - hun kan kun sådan hyggelige basic ting som kysse, smile og spanske skridt - spanske skridt er hun især god til, hendes forben kan komme.. temmeligt langt op xD
MEN nu er det jo sådan, at min kære hest ikke finder det at blive striglet og nusset om specielt interessant - og slet ikke det med bare at stå og glo. Så når hun gerne vil have lidt opmærksomhed prøver hun ALLE sine tricks af, hahaha..
F.eks. stod jeg med hende en dag oppe i ridehallen - stod og ignorerede hende lidt, fordi hun lige havde haft de vildeste spasserflip, og hun skulle slappe af inden jeg kunne trække hende ned - står så og snakker lidt med min veninde, og så begynder Mirell bare at smile heeeeeeeelt vildt! Helt op i hovedet på mig, så jeg ikke kan undgå at se det. Jeg smiler, men prøver at ignorere. Nå, ny taktik! SMASK midt i, at jeg står og snakker får jeg verdens største kys - hun står bare og smasker sin mule rundt i mit hoved og savler og... ja ikke så charmerende!
Men jeg dør af grin, og kysser hende igen - vender mig så om fordi min veninde siger et eller andet. Der går 2 sekunder, og så får jeg bare en hov lige i bagdelen!
Vender mig rundt, og der står mirell og laver "spanske skridt" (imens hun stod stille) og står virkelig og ligner en, der fortjener den største ros, haha!
Seriøst, det er altså ikke til at stå for!
Er jeres heste også sådan?
jan 2007
Følger: 88 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 786
Adonis er også sådan. Hvis jeg bare står og glor på ham så begynder han at fyre alle de tricks af han kan og tror han er iih og ååh så dygtig, det kan man bare ikke stå for
maj 2009
Følger: 60 Følgere: 109 Heste: 1 Emner: 312 Svar: 4.406
Ja, vores hyppere gør det samme - aaaalt for lidt opmærksomhed - ISÆR hvis de IKKE får opmærksomhed xb
feb 2008
Følger: 107 Følgere: 99 Heste: 7 Emner: 101 Svar: 2.874
Og så er der selvfølgelig spanske skridt, smile, kysse og ryste, som han bare laver når han kan komme til det
okt 2007
Følger: 102 Følgere: 94 Heste: 10 Emner: 53 Svar: 438
maj 2011
Følger: 24 Følgere: 28 Heste: 3 Emner: 101 Svar: 991
jan 2007
Følger: 152 Følgere: 150 Heste: 7 Emner: 687 Svar: 10.535
Ej, hvor sjovt at i også har sådan nogle fjollede (men dejlige!) krikker!
jan 2008
Følger: 62 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 233
Min gjorde det også ;D
Han kan så også ryste på hovedet, så hvis jeg ignorerede ham i for lang tid, stod han bare og rystede helt vildt med hovedet xD.
Han gør det kun når han må nu, da han blev lidt voldsom med de spanske-skridt til sidst ;D.
Men man kan da ikke gøre andet end at holde af de skønne dyr!!
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 175 Svar: 1.447
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Men jeg kender flere heste, der gør sådan noget. Jeg synes også det er enormt kært, så længe det ikke er min egen hest haha.
Jeg træner på en meget on/off måde tror jeg. Min hest ved præcis, hvornår han er på og hvornår han har fri og han blander faktisk ikke de 2 ting sammen.
Han er fyldt med sjove nok idéer af sig selv, som han udøver når han har fri, han behøver sgu ikke blive inspireret til at få flere
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.075
Men det er jo bare mig
maj 2011
Følger: 24 Følgere: 28 Heste: 3 Emner: 101 Svar: 991
Jeg havde overvejet at lære hende at ligge ned, men er gået fra det da hun først og fremmest er ridehest og vil ikke stå med en hest der lægger sig under rytter
nov 2008
Følger: 56 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 48 Svar: 1.231
Stunt kysser/puffer også en når han syntes han fortjener lidt ros.. Hihi..
jan 2007
Haha nej!
Det er også derfor, at Mirell absolut IKKE skal lære at lægge sig ned på kommando - det ville altså se kønt ud, når jeg står ude til et stævne eller lign og skal til at hoppe op - og bom så ligger hesten på jorden.. hmm
Men så længe det er små uskyldige tricks gør det ikke så meget
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
jan 2007
Det ER også virkelig sødt, men kan også være pææænt belastende :b
GIV MIG OPMÆRKSOMHED - Nuttet :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside