{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

GIV MIG OPMÆRKSOMHED - Nuttet :D {{forumTopicSubject}}


Haha!
Fik bare lige lyst til at fortælle om, hvor herlig min lille hest kan være!

Hun er en rigtig "pleaser" ind imellem, og nyder derfor f.eks. baneridning med masser af udfordringer - for enhver udfordring er jo em chance for at få ros smiley

Nå, men hun har jo stået skadet i 7-8 måneder nu, men i den tid har vi øvet lidt tricks - hun kan kun sådan hyggelige basic ting som kysse, smile og spanske skridt - spanske skridt er hun især god til, hendes forben kan komme.. temmeligt langt op xD

MEN nu er det jo sådan, at min kære hest ikke finder det at blive striglet og nusset om specielt interessant - og slet ikke det med bare at stå og glo. Så når hun gerne vil have lidt opmærksomhed prøver hun ALLE sine tricks af, hahaha..

F.eks. stod jeg med hende en dag oppe i ridehallen - stod og ignorerede hende lidt, fordi hun lige havde haft de vildeste spasserflip, og hun skulle slappe af inden jeg kunne trække hende ned - står så og snakker lidt med min veninde, og så begynder Mirell bare at smile heeeeeeeelt vildt! Helt op i hovedet på mig, så jeg ikke kan undgå at se det. Jeg smiler, men prøver at ignorere. Nå, ny taktik! SMASK midt i, at jeg står og snakker får jeg verdens største kys - hun står bare og smasker sin mule rundt i mit hoved og savler og... ja ikke så charmerende!

Men jeg dør af grin, og kysser hende igen - vender mig så om fordi min veninde siger et eller andet. Der går 2 sekunder, og så får jeg bare en hov lige i bagdelen!
Vender mig rundt, og der står mirell og laver "spanske skridt" (imens hun stod stille) og står virkelig og ligner en, der fortjener den største ros, haha!

Seriøst, det er altså ikke til at stå for! smiley

Er jeres heste også sådan? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GIV MIG OPMÆRKSOMHED - Nuttet :D
  • #1   12. aug 2011 hahahaha genialt med spanske skridt hvor hun rammer dig x)

    Adonis er også sådan. Hvis jeg bare står og glor på ham så begynder han at fyre alle de tricks af han kan og tror han er iih og ååh så dygtig, det kan man bare ikke stå for smiley


  • #2   12. aug 2011 Årh hvor kært! Så kan man næsten ikke blive ved med at være den alvorlige smiley

    Ja, vores hyppere gør det samme - aaaalt for lidt opmærksomhed - ISÆR hvis de IKKE får opmærksomhed xb


  • #3   12. aug 2011 Ja, Martell gør det konstant! smiley Han finder også på at neje. Bare sådan, ud af det blå xD
    Og så er der selvfølgelig spanske skridt, smile, kysse og ryste, som han bare laver når han kan komme til det smiley


  • #4   12. aug 2011 Haha Genialt smiley Men bare rolig, sådan er min traver også. jeg stod og snakkede med min veninde for et par dage siden og sito min traver stod bag mig, og så lige pludselig for jeg en hov i bagdelen xD og så var det fordi hun stod og lavede spanske skridt smiley

  • #5   12. aug 2011 Libell afprøver også alt hvad hun kan og om det nu skulle give et klik og en godbid. Så da hun alligevel stod og så fornærmet ud, med hovedet vendt helt væk fra men, lærte jeg hende at blive fornærmet.. Hun er super sød til tricks.

  • #6   12. aug 2011
    Ej, hvor sjovt at i også har sådan nogle fjollede (men dejlige!) krikker! smiley


  • #7   12. aug 2011 Haha hvor er hun dog sød!!!!
    Min gjorde det også ;D
    Han kan så også ryste på hovedet, så hvis jeg ignorerede ham i for lang tid, stod han bare og rystede helt vildt med hovedet xD.
    Han gør det kun når han må nu, da han blev lidt voldsom med de spanske-skridt til sidst ;D.
    Men man kan da ikke gøre andet end at holde af de skønne dyr!! smiley


  • #8   12. aug 2011 hvor kært smiley Sådan er min hest også xD men det er nu alligevel lidt hyggeligt, bare sådan at få et kys, hvis man nu ikke liiiiiige giver 110% opmærksomhed til hesten ;D Og nogengange er det så slemt ikke at få opmærksomhed, så går hun da bare hen til den nærmeste fremmede person og smækker hele hendes mule i deres hovde... det er ikke alle der syntes om det ;b

  • #9   12. aug 2011 Åhha hvor kært, det gør Cookie også.. (-: Har han først set gulerødderne, kysser han, spanske skridt, eller ryster hel vildt på hovedet så man tror han får hjernerystelse (':

  • #10   12. aug 2011 Nej, jeg er totalt streng smiley haha. Jeg giver simpelthen ikke ros med mindre min hest reagerer på en kommando, jeg har givet ham. Og jeg har haft ham fra han var lille, så det ved han ligesom smiley

    Men jeg kender flere heste, der gør sådan noget. Jeg synes også det er enormt kært, så længe det ikke er min egen hest haha.

    Jeg træner på en meget on/off måde tror jeg. Min hest ved præcis, hvornår han er på og hvornår han har fri og han blander faktisk ikke de 2 ting sammen.
    Han er fyldt med sjove nok idéer af sig selv, som han udøver når han har fri, han behøver sgu ikke blive inspireret til at få flere smiley


  • #11   12. aug 2011 Derfor lærer jeg ikke min tricks (og absolut ikke spanske skridt/løfte benet fremad). Gider simpelthen ikke at de får ideer der principielt kan blive farlige.. Har oplevet hvor hårdt en hest rammer når den smider forbenet frem samt hvor ubehageligt det er at have dens tænder (mule) helt oppe i ansigtet.
    Men det er jo bare mig smiley


  • #12   12. aug 2011 Libelle gør kun de ting når vi klikkertræner og det er udelukkende for at prøve at gøre som jeg beder hende om.
    Jeg havde overvejet at lære hende at ligge ned, men er gået fra det da hun først og fremmest er ridehest og vil ikke stå med en hest der lægger sig under rytter smiley


  • #13   12. aug 2011 Haha, årh hvor nuttet! smiley
    Stunt kysser/puffer også en når han syntes han fortjener lidt ros.. Hihi.. smiley


  • #14   13. aug 2011
    Haha nej!

    Det er også derfor, at Mirell absolut IKKE skal lære at lægge sig ned på kommando - det ville altså se kønt ud, når jeg står ude til et stævne eller lign og skal til at hoppe op - og bom så ligger hesten på jorden.. hmm smiley

    Men så længe det er små uskyldige tricks gør det ikke så meget smiley


  • #15   15. aug 2011 nice smiley det lyder bare virkelig sødt smiley

  • #16   15. aug 2011
    Det ER også virkelig sødt, men kan også være pææænt belastende :b


Kommentér på:
GIV MIG OPMÆRKSOMHED - Nuttet :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce