Fantastisk historie fra sidste Vinter {{forumTopicSubject}}
Min Mormor fortalte en historie fra sidste vinter.
Der var kommet omkring 1 meter sne. Og åen nede på folden var tildækket af sne. Min morfar tog Hannibal(hunden) med ned for at tjekke til hestene og tjekke hegnet.
Da han kommer derned ser han Fjolvi og Baldur komme galoperene op fra den nederste del af folden.
Der er en overgang ved åen og ved siden af den overgang er der en pæl så man kan se hvor man skal gå, også i høj sne.
Baldur kom løbende på den rigtige side af pælen, mens Fjövi kom til at løbe på den forkerte. Det resulterede i at han faldt i vandet.
Min morfar skyndte sig hjem og hente mormor så de kunne tage en grime og gå ned og hjælpe ham op.
Men da de var på vej ned kom Baldur styrtende ind i stalden og hentede alle de andre heste. De løb ned til Fjölvi og ville hjælpe ham op, men han kom op lige inden. Alle de andre heste modtog ham glade og vrinskende og nussede ham og varmede ham og tog ham med ind i stalden igen.
Der var ikke sket noget, selvom han var chockeret og nok også ret kold og våd.
Hvor er det bare en fantastisk verden vi lever i og en fantastisk måde de kan kommunikere på de heste, og hvor følsomme og beskyttende svorne fjender pludselig bliver i nødens stund.
I kan se Fjölvi i min profil...
okt 2009
Følger: 50 Følgere: 112 Heste: 4 Svar: 1.816
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 332
Dancer faldt også i en frossen å, det sted hun boede før C: der skete heller ikke noget C:
Fantastisk historie fra sidste Vinter
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside