{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

traver- på rideskole? {{forumTopicSubject}}

Hej med Jer.

Min mand vil have mig og hesten væk fra vejene, så han har foreslået at jeg kan gå til undervisning...

men hvad skal jeg vælge?

Jeg har for 100 år siden (føles det i al fald som) gået på et hold for "let øvede" på rideskoleheste... (og det var pænt kedeligt)

jeg kunne jo ride på en af rideskolens hold med elevheste, og prøve at få frisket det hele op og forhåbentlig lære mere, (det er nok lettest og billigste...) - men så bliver det ikke min hest jeg rider på...( og så skal den motioneres oveni min begrænsede fritid )

Eller jeg kunne medbringe min egen traver og prøve at deltage, men han kan kun gå frem, bremse og dreje - kan man være bekendt at komme med sådan én? - vi har jo altid bare kørt eller redet ture.

priserne virker helt hen i vejret, der er både facilitetskort og ridehuskort og medlemskab på banen inden vi kommer til selve undervisningens pris.. skal alt det andet også regnes med når man bare deltager på et hold med rideskolens egne heste?

jeg håber holdningen til travere i ridehusene er nogenlunde neutral, for her hvor vi bor er der kun 10 km til travbanen, så jeg er nok ikke den eneste der har en lang brun hest med en mærkelig gang ;)- eller hvad?

hvad gjorde I?
hvad giver I for undervisning mm?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  traver- på rideskole?
Kommentér på:
traver- på rideskole?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce