{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

nu forstår jeg bedre.... {{forumTopicSubject}}

endelig har jeg fået øjnene op for hvorfor så mange synes at traveren er knap så køn, på min rideskole har de fået en traver som skolehest, og ihh hvor er hun bare spinkel og lille, nøj jeg var helt målløs, havde jeg ikke kunnet se frysemærket havde jeg sagt det var en eller anden dårlig blanding, nej hvor var hun bare ikke køn, spinkel, spids og lille, det var da forfærdeligt.. så jeg kan godt forstå dem der siger at traveren ikke er pæn, hvis det som jeg så er den eneste form for traver de folk har set, hold da op.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu forstår jeg bedre....
  • #1   6. maj 2005 Der er også mange som ikk er særlig kønne.... Men min veninde har en traver eller vi ved ikke om hun en traverblanding, men hun er flot!

(link fjernet)

• #2   6. maj 2005 ja hun er rigtig flot, jeg har også selv traver og kender flere af racen, jeg synes da selv hvertfald at min traver er rigtig smuk, og jeg har da aldrig set så undskyld mig grim hest som den traver vi har fået derned, tror ikke den er mere end 145 eller sådan noget og så bare vildt spids og spinkel puha... jeg håber sørme ikke at nogen ser min på den måde smiley

• #3   6. maj 2005 Hehe jeg fik muligheden for at købe en VIRKELIG flot traver der hed Elvis..

Han var bare skøn..

Havde en rigtig flot krop osv.

Men min mor og jeg blev enige om han var for let til mig..!
    Han kunne virkelig vende på en 25øre,,!

Men han var meget rolig, der kunne køre kæmpe lastbiler ved sidenaf ham mens jeg blev trukket på ham.. Han stod bare..

( det var på et marked )

Virkelig flot hest!
    HAN SÅ BARE GODT UD!

• #4   6. maj 2005 ´Kender det godt, da jeg stod på den rideskole jeg stod på før, var der nogen som fik deres hest opstaldet der og de kom så med den her traver høj tynd man kunne tælle ribben på den!

Bellstar hun er pæn, men det ser heller ud på billederne at hun er spinkel!

• #6   6. maj 2005 Jeg har også engang kendt en traver hope der hed Nelia Ingeborg..!

Hun var god i stan...

Men der var hun jo også gået på pension smiley

• #7   6. maj 2005 he he, nej Bellstar er vist en af de mere kraftige af racen...

det er rigtigt det er ikke kun travere, det overraskede mig bare helt at se en der var så grim, for jeg har altid synes de fleste af racen er dejlige at se på.... men det kan jeg sagtens se nu, pyha jeg ville være helt pinlig ved at skulle ride på den, tror altså heller ikke den er specielt behagelig he he...
    men ja det er måske en ud af 1000 heste jeg kan sige er grim, men den der den må siges at få en førsteplads smiley

• #8   6. maj 2005 Hehe, sådan kan det gå.... Nu vil jeg på Sindal markede imorgen og der plejer man også at kunne se mange grimme heste... Men heldigvis er forholdene blevet bedre de sidste par år på de forskellige makeder!

Kommentér på:
nu forstår jeg bedre....

Annonce