{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

Om jeg forstår.....????? {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg udmærket klar over, at jeg ingen hest har herinde, og det er jeg ikke i tvivl om at jeg nok skal få at vide efter dette indlæg.. -MEN...- hvorfor pokker er folk så naive? De ser en smuk hest, som venter på optagelse, og vupti er den herinde, også selvom det er en falsk hest. Og dog.. -hesten er jo ikke falsk, det er den person der vil have den på sin profil som sin egen. Hesten kan jo da ikke gøre ved det, vel?
Tag nu hende Nanna L, eller hvad hun hed? Hende med araber-pinto Zaron, og flere andre heste... -der er jo nogen herinde som kan se den ikke tilhører Nanna, og alligevel er den på tavlen som optaget!
Så er det jo ikke noget problem at have hest herinde. Det er dog under mit lavmål og tuske en hest herind som ikke tilhører mig, men i princippet kan vi jo se gang på gang at det lader sig gøre! Jeg er herinde fordi, jeg elsker heste, nyder at se de smukke billeder af jeres dyr og lægger da også i ny og næ en kommentar i forummet. Jeg forstår bare ikke at I byder en hest/pony velkommen FØR I har tjekket om den virkelig tilhører personen der udgiver sig for ejerskab af dyret.
Der er så mange emner i forum af "falske" heste, så nogen må jo have en forståelse af hvordan man sikrer sig at de ponyer og heste, der bydes velkommen, virkelig er ejet af brugeren på siden!

Ja, det blev til en lille roman, beklager!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om jeg forstår.....?????
  • #1   18. jan 2005 Giver dig helt ret i at folk er naive NOGENGANGE. Andre gange, bliver heste afvist, som faktisk ER ejet af opretteren.
    Chagal blev afvist første gang han skulle ind, fordi han var blevet set på en hjemmeside, men hjemmesiden var MIN.

Så sent som i søndags, blev en pony ved navn Cirkeline budt velkommen, selvom den allerede var heninde. Der var én snu rad, der kunne huske at have ste hende herinde og skrev det i en kommentar da den var igang med oprettelse, men folk blev VED med at byde velkommen. Først da jeg kontaktede ejeren som det, og hun og jeg kontaktede HG for at få den slettet (Der blev også oprettet tråde), så folk stemte brugeren ud.

Det er INTET problem at komme ind med heste der ikke er ens ejen.Desuden synes jeg også at reglerne bliver omgået lidt for letfindigt.
    Heste som man har solgt, er herinde.
    Heste man rider en tur på når man er på ferie i udlandet, er herinde.
    Rideskoleheste man rider 1 gang om ugen, er herinde.

Jeg kan gå med til at man har parter herinde. Heste som man har med at gøre FLERE gange HVER uge. Derfor har jeg også selv en (hel)part herinde.

• #2   18. jan 2005 Lykke A:

Jeg nyder selvfølgelig jeres dejlige heste og ponyer herinde, ingen tvivl om det... -jeg kan bare ikke forstå hvad folk får ud af at oprette et dyr, der ikke tilhører dem?

Kommentér på:
Om jeg forstår.....?????

Annonce