{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Motivation til at skrive {{forumTopicSubject}}

Jeg kom til at tænke på hvad der er jeres motivation til at skrive ? altså ud over ideerne og selve lysten til at skrive smiley
Jeg har altid nemmest ved at holde fokus og haldo mig igang hvis jeg har nogen der venter på nyt og virkeligt ønsker at læse det jeg har skrevet, så får jeg skrevet mig gennem blokader osv.. uden nogle til at læse så bliver jeg ind imellem for let destriheret af tv, computer spil osv.. i ved, "eje spiller lige en times tid, så skriver jeg", men så glemmer man tiden..
Hvad med jer, har i noget der motivere jer eller ting i gør i forbindelse med at skrive ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motivation til at skrive
  • #1   14. sep 2010 Har jeg læsere til det, jeg skriver, har jeg ingen problemer med at skrive, da jeg bliver motiveret. Har dog tendens til at sætte flere projekter igang samtidigt engang imellem, og så kan der godt gå lidt tid inden jeg får det skrevet færdigt. Dårlig vane, jeg ved det godt. Og når jeg sidder og skriver hører jeg gerne musik som passer til stemningen i det, jeg skriver, for så går det meget nemmere (:

• #2   14. sep 2010 Hmm jeg ved ik... Ofte begynder jeg bare at skrive og så lever jeg mig helt ind i det og skriver i flere timer. Det har jeg så ikke gjort rigtig længe nu, men det sker at jeg pludselig får en idé og så begynder jeg at skrive. Tror ikke at det har så meget at gøre med andet.
    - Men jeg har tit oplevet at jeg ofte skriver bedst når jeg har nogle meget intense vibrationer i det mentale. Som f. eks. nogle stærke følelser eller et bestemt humør - har aldrig været typen der gad skrive i dagbog - så derfor lever jeg mig selv ud på papir. Jeg skriver måske om det jeg har på hjertet, skriver om sådan jeg gerne ville have tingene skulle have været og jeg skriver om ting som jeg bare har på hjernen og hjertet smiley Andet tror jeg ikke der skal til.

• #3   14. sep 2010 Ups, kom til at gentage mig selv. ;b

Alcemission
    - Uh ja kender det godt. Jeg er også lidt af en ''kædestarter'' smiley

• #4   14. sep 2010 Anna-Sophie: Er du igang med en i øjeblikket? (:

• #5   14. sep 2010 Jeg har gang i rigtig rigtig mange. Både af samme serie og enlige smiley

• #6   15. sep 2010 Det er faktisk et af mine store problemer, at beholde motivationen. Jeg har det med at starte på en vildt god idé skrive nogle sider, og så lige lade den ligge et par dage. Men så holder ideen enten ikke i længden, eller novellen er for dårligt planlagt, eller også så er lysten til at skrive på ideen der bare ikke mere :S mine skriverrier når somregnl aldrig at blive på over 10 wordsider, med mindre jeg får et virkelig, virkelig skriveflip. :S

• #7   15. sep 2010 Theaa
    Det er det samme med mig. smiley

Kommentér på:
Motivation til at skrive

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce