801 visninger
|
Oprettet:
Motivation {{forumTopicSubject}}
Puha jeg synes altså det er svært at finde motivationen til at blive ved med at træne akademisk....Arbejder STADIG med jordarbejdet (kun på volte) og er ikke engang kommet til sidebevægelserne endnu. TRÆNGER bare til et komme ud og ride i naturen og tænker på om jeg helt skal droppe det akademiske...Suk.
Hvad gør i andre? hvor ofte træner I for at få lidt fremskridt? min vallak har stået stille i 14 dage nu og jeg har helt vildt dårlig samvittighed :-(.
Kan i ikke lige give mig lidt motivation...Knus Mai
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 30 Heste: 1 Emner: 72 Svar: 2.771
Hvor ofte leger du med ham? - der findes også masser af tricks til at pifte en træning op med (bruger Kiwa og jeg meget )
Bom arbejde + løsspringning er heller ikk dumt.
Jeg rider ikke selv, men kan sagtens finde motivation til alverdens ting, også akademisk - men for at hverken Kiwa eller jeg går død i det, så træner jeg det kun 2 max 3 gange om ugen (og det sker det kun er 1 gang..) Ellers er det leg, tricks, bomn/løsspringning og ture i terrænet (gå ture hvor jeg er ved siden af). På sin vis går det langsommere, I guess... Men jeg får samtidig altid ros for vores fremskridt når vores underviser(Katja Døi) kommer eller de gange hvor kiropraktoreren(Rikke Andersen) kom ofte.
Hvem får du undervisning af ? Kan se du kommer fra Østjylland, så maybe jeg kan hjælpe
jul 2007
Følger: 35 Følgere: 38 Emner: 17 Svar: 143
Og som de andre siger er det vigtigt med humøret, ellers bliver det at have hest nemt til en (nu overdriver jeg altså lige) plage frem for at være en fornøjelse.
Jeg har gået rigtig mange ture i skoven. Du kan jo gå ved siden af stien i stedet for på selve stien, dette styrker jo også hestens muskler
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 134 Svar: 340
Det endte med at jeg kravlede op og sad på ham, bare for at se hvad han sagde til det, og han var da kold! Det var super fedt med en ny ting selvom det var en lille en
jul 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Heste: 1 Svar: 23
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 134 Svar: 340
jul 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Heste: 1 Svar: 23
hun er super dygtig og inspirerende og tilfører nye ting i hver time:)
Motivation
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside