Ser dyr ting som vi ikke ser? {{forumTopicSubject}}
Ihh hvor har jeg mange til jeg gerne vil dele med jer
Her er endnu en ting, inspireret af det tidligere emne jeg har skrevet om børn og guider.
Har I lagt mærke til hvordan dyr kan sidde eller stå og stirre ud i den blå luft? Katte som sidder og kigger mod en tom væg eller heste som stopper op og kigger ud over en mark hvor der absolut ingenting er at se?
Jeg tror faktisk de ser en hel masse.
Som jeg skrev i det tidligere emne, så tror jeg at vi har lært at når vi ser ting, så er det vores fantasi. Og derfor fralagt os den evne.
Men dyr har jo ikke haft en voksen til at fortælle sig at det de ser er deres livlige fantasi.. Og derfor tror jeg stadig de kan se ting som vi har meget sværere ved at opfatte.. Jeg har altid sagt for sjov at mine heste så spøgelser, men de sidste par år er det gået op for mig at det egentlig nok er rigtigt nok :O)
Hvad er jeres mening?
mar 2007
Følger: 103 Følgere: 101 Heste: 5 Emner: 146 Svar: 1.377
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Jeg giver altid mine heste lov til at stå og kigge, for havde det været mig som kunne se de ting, ville jeg også gerne iagtage :O)
mar 2007
Følger: 103 Følgere: 101 Heste: 5 Emner: 146 Svar: 1.377
aug 2008
Næste dag ville ingen af hestene med ind i stalden for at få aftensmad, de stod alle bare 20 meter derfra med halsen helt i vejret og kiggede på stalddøren. Jeg er overbevist om at de har set noget som de ikke turde gå hen til. Måske en hest som engang har været førehest på det sted som er død og stadig føler at den ejer tingene og bestemmer hvornår de andre heste må gøre det ene eller det andet.
Det kunne godt lyde til at det måske var noget af det samme de heste du taler om har oplevet? Forstår godt du blev bange i hvert fald, jeg blev også rigtig dårligt tilpas, somme tider følte jeg at der var noget som drev mig ud af stalden når jeg var der. At jeg ikke var helt velkommen. Dét skræmte fandme også livet af mig!
aug 2008
jun 2005
Følger: 79 Følgere: 120 Heste: 10 Emner: 270 Svar: 3.642
aug 2008
Ser dyr ting som vi ikke ser?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside