{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Dyre heste = kan ingen ting 0.o {{forumTopicSubject}}

Ved ikke kun mig der har den opfattelse, men når man ser en anc. om eller anden dyr hest, så når det enlig mere eller mindre kommer til ridningen kan de intet.
Men står de har muligheden for komme langt (har alle heste ikke det)
Og når så er en vallak hvor man INGEN muligheder selvfølgelig har for at avle på den.
Er kun mig der har den opfattelse? eller gal på den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyre heste = kan ingen ting 0.o
  • #1   10. apr 2010 Det kommer an på HVOR dyre heste.. smiley

• #2   10. apr 2010 Jeg har helt samme opfattelse. Synes også der er forskel på at kunne øvelser til fx LA, men aldrig have startet stævner - og ja, hesten koster stadig langt over 50000.

• #3   10. apr 2010 Nej ikke alle heste har muligheden for at komme langt smiley

Og jeg synes ikke det er så slemt med ''dyre heste'' der ingen ting kan man skal også tænke i forhold til alder.

• #4   10. apr 2010 Kommer selvfølgelig helt an på afstamningen. En hest der er avlet efter de bedste linier er jo mere værd en en blanding efter "lotte" og "Buller"..........

• #5   10. apr 2010 Nej ikke alle heste har muligheden for at komme langt. Hvis de virkelig skal kunne komme langt skal de jo have endten gang, springkapacitet eller hvor de nu har deres talent.

Og en forholdsvis ung hest der endnu ikke har vist så meget, kan jo sagtens være pengene værd, hvis den rent faktisk HAR talentet.

Der hvr jeg står af, er når en 14-16-årig hest sælges på "den har talent til meget mere" -jo, men hvorfor har den så ikke vist noget endnu? Det er jo ikke en unghest der er tale om.

Min egen vallak har da osse evner for meget mere end han har vist. Desværre har han brugt sin "karriere" på at komme galt afsted igen og igen.
    Men at han har evner for mere end han har vist, er jo ikke så meget værd når han er 13 år.
    Så skal det da i hvert fald være HELT udover det sædvanlige, førend en hest i den alder, der ikke rigtig har gået noget, kan sælges meget dyrt.

• #6   10. apr 2010 Både og.. selvfølgelig findes der heste der sættes alt for dyrt.. men vil man have en hest med talent, udstråling, gangarter og som er sund og rask ja så koster den altså også selv om den endnu ikke har opnået ret meget.. så synes lige så tit problemet er at folk tror de skal have alt forærende..

• #7   10. apr 2010 Jeg er enig. Der er heste der sælges meget dyrt, uden de egentlig er det værd, men for det meste synes jeg nu at hestene sælges for en rimelig pris .

• #8   10. apr 2010 Enig med Signe

• #9   10. apr 2010 alrså det er jo ikke alle heste der kan komme langt i dressur da nogle heste simpelthen ikke har gangen til mere end LA klasserne (:
    Det kommer også en del an på afstamningen
    Men ja eller er jeg da ening i det du skriver

• #10   10. apr 2010 Syntes nu jeg også er stødt på den sætning i en del annoncer.
    Den klinger meget godt, men tænder nu en lampe hos mig. For den sætning koster, og det er et sats, for ja hesten har altså ikke vist det.

• #11   10. apr 2010 har også set mange af den slags.

Til gengæld har jeg også set mange til 25.000, som kun er tilredet. Og ingen papirer. Fint at man har en subjektiv kærlighed for de kære heste, men tror også, man ind imellem må være realistisk.

Kommentér på:
Dyre heste = kan ingen ting 0.o

Annonce