14. mar 2008 Følger: 19 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 142 Svar: 889
Dum dag :( {{forumTopicSubject}}
Iiih Synes virkelig jeg er uheldig for tiden.
Josefine har jo stået halt i en længere periode og så var vi kommet godt igang med genoptræningen og så bliver hun fandme halt ! Nåh men hun kommer så til dyrlægen dagen før undersøgelsen og hun er helt alene havde det bare så dårligt da jeg forlod hende! Så idag får vi så svar fra dyrlægen og han siger at de kiler hun har fået på som havde hjulpet hende, nu sidder og trykker hende i dragten derfor halter hun lidt. Nu skal hun så have en anden slags kiler på? Da vi henter hende stresser hun bare sådan i traileren at hun var drivvåd da vi kom hjem. Så ærgeligt.
Da jeg trækker hende over til stalden stoppe vi lige for at snakke med en, men hun er rimlig frisk og stresset så hun får trådt på mine sko så jeg vælter ind under hende. Slår mig lige nede under knæet og på armen, men hun får heldigvis ikke trådt på mig. Hun stoppede faktisk op da jeg faldt`Jeg lå lige ved hendes ben og hun stopper ellers aldrig for noget. Hun er så ligeglad med mennesker, men tror vi har fået opbygget et specielt bånd. Så nu håber vi snart hun bliver frisk,:
Vi har jo haft planer om at købe josefines føl og det skulle så handelsundersøges for 10 dage siden og der var det haltl. Så vi prøvede lige en gang til her idag. Han var så stadig halt desværre. Så det bliver desværre ikke ham. Han var ellers en lovende pony, men han har åbenbart ondt Så nu skal han undersøges af ejers egen dyrlæge og jeg krydser da selvfølgelig stadig fingre for ham, men jeg vil desværre ikke købe mig til flere halte heste..
en af de eneste opture idag var da køreturen til og fra hørsholm hestepraksis. Mig og christina synger da virkelig godt Hah. Og så stod jose og rystede hele traileren mens vi holdt stille og så råbte jeg bare JOSEFINE med vinduet åben og så er der bare en mand der glor for vildt...
Nåå men ville bare ud med det
maj 2006
Følger: 97 Følgere: 107 Heste: 6 Emner: 60 Svar: 250
miun pony blev også halt i dag, men tror det er på grund af en løs sko..
men smeden kan først komme mandag..
Dum dag :(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside