{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Dum dag ! :( {{forumTopicSubject}}

#Er skrevet mandag #
Her igår kom mig óg min søster op til hestene som vi plejer´. Vi striglede og sadlede Josefine op så min søster kunne ride. Jeg havde forinden tjekket dem for tegn på evt forfangenhed(de met tydelige tegn), varme hove, puls. der var intet.´. Da vi har sadlet op skal vi ud af stalden, men vi kan næsten ikke få josefine med, men hun kommer da ud og går normalt ned mod ridehuset.´. Min lillesøster skridter rundt og efter et kvarter begynde hun at trave. Josefine er meget sløv og halter faktisk rigtig meget på begge forben. Min søster hopper af og vi går over i stalden igen smiley Josefine er jo ligenu i genoptræing efter at have stået halt i en læ ngere periode. Da hun kommer ind i boksen hænger hun rigtig meget med hovedet og har ørene tilbage. Hun liver lidt mere op og vi køre hjem da jeg skulle på arbejde. Min søster kører så derop en time senere og der synes hun at hun er mere varm på den ene hov en´d den anden og hun vil ikke støtte på det venstre ben . Jeg blev jo bekymret og kunne ingenting gøre da jeg var 45 min væk og på arbejde smiley Men hun spiste og havde normal afføring .. Nå men jeg skynder mig så hjem etter arbejde og der er intet? Hun er ikke øm eller varm. Rigtig mærkeligt. Hun støtter fint på alle ben. jeg fik mig godt nok en forskrækkelse:( Hun er ikke halt idag smiley Vi tror det muligvis har været fordi hun har forædt sig på folden da der er rimelig meget græs, men hun er græsset til,...
Hvad kan det ellers have været? ..

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Dum dag ! :(

Annonce