{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Vrinsker efter en. {{forumTopicSubject}}

Der er simpelthen intet der gør en mere glad når en hest vrinsker efter en.
Thor var på et tidspunkt blevet sparket på folden, så han kom på ene fold lige op til de andre.. Jeg brugte de dage hvor han stod på folden med at hygge om ham, trække ture, og bare hygge. Så den ene dag da jeg kaldte på ham og fløjtede rejser han hovedet høj på og vrinsker højt, kommer i trav over det halv høje græs hen mod hegnet og vrinsker igen.

Uhhha det er simpelthen noget af det der kan gøre mig så lykkelig og glad inden i. xP

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vrinsker efter en.
  • #2   24. maj 2009 ja det er bare den badste følelse smiley min addy og lady gør det os og kommer i fuld fart over til mig hver gang.

• #3   24. maj 2009 nej hvor dejligt!!! der findes virkelig ikke noget bedre!

Silver kommer altid løbende når jeg henter ham fra fold, men vrinsker ikke

min gamle gjorde det, hun var halvblind og blev nødt til at stå alene, så hver gang jeg kom vrinskede hun og kom løbende for fuld fart, nogle gange glemte hun at stoppe fordi hun jo ikke kunne se mig så godt xD

• #4   24. maj 2009 Haha. Det er godt nok heller ikke altid Thor vrinsker, han står på sommer græs nu, men han kommer dog hen til mig i skridt når jeg er kommet halvejs hen til ham og så brummer han lidt XP

• #5   24. maj 2009 ja, det er den bedste føelse i verden når krikkkerne vrinsker og bagefter galopere hele vejen op i den anden ende :)<3

• #6   25. maj 2009 Han kom på ene fold i 2 dage, pga han var blevet sparket og ikke vil støtte på det, så han fik en bandage på og kom på ene fold så han kunne sunde sig.
    DEfter to dage var hans ben bedre og han kom på fold med de andre igen.
    Og de to dage stod han også lige op til de andre heste, så han kunne stadig nå at snakke med dem i de få dage. xP
    Hvorfor da.?

• #7   25. maj 2009 Hmm ja men nu var det stadig kun 3 dage.
    Han havde jo skadet sit ben og vil ikke støtte på det, hvis han kom den anden fold vil han ingen mulighed have for at beskytte sig selv ordenligt, eller løbe fra de andre eller få lov at holde benet i ro.
    Så han kom jo på en ene fold så det kunne hele så der ikke vil ske mere skade.
    Er der noget underligt i det da.?

Kommentér på:
Vrinsker efter en.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce