{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

Hun vrinsker og løber hen til mig? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle kloge hestehoveder derude!

Min F A N T A S T I S K E part Nitte gav mig en helt anden afkomst igår.. Jeg plejer ikke at kunne komme ind i stalden uden hun opdager mig, men igår kiggede jeg ikke da jeg gik ind i stalden, og da jeg så gik ud igen kunne jeg se at hun kiggede på mig, og så råbte jeg "Hej smukke" og lige efter vrinskede hun helt vildt, der gik ikke mange sekunder før hun stod ved leddet og vrinskede igen, jeg gik hen til hende og der stod vi og kælede helt vildt, jeg kunne se på hende at hun nød det helt vildt! :-*

Jeg har aldrig bare fået et vrinsk før, hun plejer bare at kigge lidt og efter på græsse videre.. måske kunne det være fordi jeg ikke gav hende opmærksomhed da jeg gik ind, som jeg normalt altid gør ?

De sidste dage har jeg gået mange turer med hende i cordeo, kan det måske være det? Eller hvad mener i?

Håber jeg hører fra jer!

-Maria Nitte, Alvin & Lady

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun vrinsker og løber hen til mig?
  • #1   29. apr 2012 Ja, aner jo ik hvad hun tænker..

• #2   29. apr 2012 Det kan sagtens være turene, bare det at i har været sammen og hun så synes at det har været rart..

Hun forbinder dig med noget godt og derfor kommer til dig om det så er fordi hun kan lide din træning, godbider eller noget helt andet, tja det er ligemeget, det vigtige er hun forbinder dig med noget hun trygt kan komme til smiley

• #3   29. apr 2012 min vallak hilser også altid med et vrinsk.. og alle komme de med det samme op til leddet, når man kommer.

• #4   29. apr 2012 Det er jo kun dejligt! Har ldrig haft så dejlig en følese før! smiley

• #6   29. apr 2012 Se om den fortsætter med at gøre det - så betyder det formentlig at i har fået et lidt tættere forhold / lært hinanden bedre at kende. Hvis det bare er en engangsting er det umuligt at sige hvorfor den gør det smiley

• #8   29. apr 2012 Du kender ikke min hest, så det skal du skam ikke udtale dig om. Han har en masse heste gående omkring sig, og selvom de går hen til hegnet og vil nusse/snakke med ham, så går han ikke hen til dem, men går bare og græsser. Han er meget usocial omkring andre heste. Han ser mennesker som noget trygt. Desuden er vi der 4-5 gange om dagen, så det er ikke fordi jeg er der én gang, for at ride.

Han har gået på fold med en hest, for et år siden, og hver gang den ville hen til ham og nusse, jagede han den væk. for 5-6 år siden brækkede han en knogle i benet, fordi han kom op og slås med en hest, og det vil vi ikke risikere igen!

• #11   29. apr 2012 Jeg vil egentligt ikke finde mig i, at du sidder og skriver jeg ikke ved noget om heste smiley
    Vil ikke risikere min hests LIV på, at den absolut VIL bestemme over hele flokken!
    Og den vil tydeligvis ikke være sammen med andre heste. Han lægger ørene af dem, og er aldrig i nærheden af dem.
    Han har ALDRIG kunnet lide at være tæt på andre heste, i hele sit liv.
    Når de andre heste kommer tæt på, selv når vi ridder lægger han ørene, og sparker efter dem.
    Hvis du ikke kan se, at det er fordi jeg elsker min hest, og ikke vil have den skal brække sit ben på folden igen, så må det være dit problem, men du skal absolut ikke sige jeg ikke ved noget om heste. Jeg kender min hest ud og ind.

Desuden, en gang min mor skulle lukke ham på fold, 10 minutter, fordi hun skulle muge ud, og jeg var i skole.
    Hun lukkede ham ud på en løbefold, hvor han ikke kunne se de andre heste, og dér sprang han over et 130 cm. led, og løb ned til de andre.
    Jo jeg ved godt heste er flokdyr, og selvfølgelig (har du ret i) skal han kunne have valget.
    Hvis han ville ind til de andre heste, der går lige op og ned af hans fold, ville han springe over det lorte hegn, der er på vores gård, på bare 1 meter.
    Men det gør han ikke, og gæt hvorfor... Han gider ikke? han mangler det ikke? smiley

• #12   29. apr 2012 Tak alle!

Og til Luna & Bettemus smiley og Team Vihva! V hvis i skal diskotere så gør det et andet sted, jeg gider ikke at i laver mit forum om til en diskosion der ikke har noget med emnet at gøre! Tak.

• #14   29. apr 2012 Team Vihva
    Jeg er ikke i tvivl om at du elsker din hest over alt på jorden, og gør det kun for at beskytte den. Men jeg tror nu ikke det er den bedste løsning. Du skal tænke på at det ikke er en porcelæns dukke du har med at gøre. Din hest ville aldrig gøre noget for at den livs blev sat på spil. Eller for at skade sig selv. Det er et ret egoistisk dyr vi har med at gøre. Kan godt forstå at du kun vil din hest det bedste, men at sætte den på ene fold strider jo imod dens natur. Hvis din hest havde være vild, og havde været i en flok, ville den jo ikke kunne isolere sig på den måde, med mindre den blev leder. Så var den nød til at klare sig, og koste det hvad det vil. Den ville gøre alt for at rede sig selv. Du siger selv at den er meget dominerende og vil bestemme. Den har måske endda leder potentiale, så kom den i en flok ville der ikke ske den noget. Så ville den sætte de andre til at gøre det 'beskidte arbejde' for ham. Det kunne jo være den ville agere sådan hvis den kom på fold med andre. Men ja hvem ved. Jeg ved bare at hesten ikke er lavet for at stå alene og røvkede sig, bare for ikke at komme til skade :o)

• #16   29. apr 2012 Lad så vær! I må tage den over beskeder!

• #18   29. apr 2012 Trådstarter. Det er et åbent emne så vi har lov til at diskutere :o)

Luna
    Selv tak ;o)

• #19   29. apr 2012 og desuden kan vi ikke være 3 over 1 besked ;o)

• #20   29. apr 2012 !

• #21   29. apr 2012 ?

• #22   29. apr 2012 min shætter gør det også tror bare det er af kærlighed altså hun er glad for at se dig

• #23   29. apr 2012 Jeg gider ikke diskutere det mere, for i forstår det tydeligvis ikke. Han gik på fold med 2 andre heste et ½ år siden, og gik altid og jagede med dem, og gik et stykke fra dem. Så blev den ene hest flyttet, og min egen aflivet. Min pony har et luksusliv hvis i spørger de fleste. Jeg modsagde ikke mig selv, jeg sagde blot at han kun har brug for at se at de andre heste er der, og det har han selv tydeligt bevist!

Lisa-Maria:
    Tak.. eller noget. smiley Han gik i flok, da han brækkede sit ben. Og han er en lille pony, i forhold til de heste han ville skulle gå sammen med, så der ville han ikke kunne klare sig.

Maria: Min kommer sandsynligvis, fordi der ikke findes noget bedre end godbidder, og han får altid en godbid når han kommer på den måde, eller bare vrinsker og græsser vidre. smiley
    Men jeg gider ikke skrive mere på dette.

• #25   29. apr 2012 Så stop da Luna & Bettemus smiley hun gider ikke mere!

• #26   29. apr 2012 Vi er ikke alle der har råd til at rende og købe / leje heste!!

• #28   29. apr 2012 Ta den over mail hvis du ikke tror jeg gør alt for min pony. Han ér trods alt mit dagslys.

• #30   30. apr 2012 hej
    vores førehoppe vrinsker vildt og løber os i møde, hvis der er noget "galt", feks idag hvor de havde været ude i en strid blæst hele dagen, SÅ ville de altså gerne ind, smiley ellers hvis alt er som det skal være, så løfter man bare hovedet og græsser roligt videre.

• #31   30. apr 2012 Luna:
    Nej jeg ser ikke problemet.
    Hvis min pony virkede det mindste ensom, ulykkelig, og desperat efter noget heste han kunne gå på fold sammen med, så ville jeg da finde ud af noget..
    Men han er den lykkeligste, glade, lille nysgerrige pony, så nej, jeg ser ikke noget problem der. Som jeg også har skrevet over PB*!

Kommentér på:
Hun vrinsker og løber hen til mig?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce