{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.265 visninger | Oprettet:

brummer/vrinsker ad mig? hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Hej,
I er jo alle ret kloge herinde så vil lige fortælle jer noget og høre hvad i synes om det.
Det handler om min haflinger Aron.
Vor ca 2 mdr blev han flyttet på rideskole. og efter en måned begyndte han at brumme ad mig når jeg kom ind og sagde "hej Aron", og når jeg ikke med det samme gik hen til hans boks eller gik ud fra hans syns felt vrinsker han ad mig. Det skal lige siges at det en overgang da han var hjemme ved mig gik væk fra mig nå jeg når jeg kom ud på folden. for en måned startede vi på at ride western.
Og så idag var jeg ude ved ham, kunne ikke ride pga af smerter i ryggen (som er så er Arons "skyld" desværre), så var kun lige ud og sige hej. da jeg gik vendte jeg mig lige om og kiggede på ham og stod bare der og kiggede på mig og så vrinskede han.
Aron for ikke godbidder eller noget når jeg kommer til ham han for kun gulerødder når min mor henter mig fra stalden igen.
nu har jeg (og de fleste andre) jo den tendens at menneskelig gøre hesten en gang imellem. Og jeg ved ikke hvad det betyder at brummer/vrinsker når han ser mig.
så hvad mener i?

mvh Annika

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brummer/vrinsker ad mig? hvorfor?
Kommentér på:
brummer/vrinsker ad mig? hvorfor?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce