{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Dårlig oplevelse, men er det et godt ? {{forumTopicSubject}}

Tegn ? (Det hele kunne ikke stå der)

Jeg var ovre hos Flicka i dag.
Jeg hentede hende i for fold og hun kom over til mig. Så striglede jeg hende lidt og hun var glad, så bestemte mig for at gå en tur med hende.
Jeg har fået et tip om at sådan en man longere i (Grime agtig ting) Skulle gøre at hesten var lettere at holde, så det ville jeg prøve (Da Flicka kan blive meget frisk nogle gange. Jeg lagde dog grimen om halsen på hende for en sikkerheds skyld)
DEt gik rigtig godt frem og tilbage så kom vi til et sted hvor der lå nogle træ stykker og jeg ville ligge nogle ud så hun kunne springe. Jeg bandt hende til en pæl og lagde nogle træ ud, hun sprang lige så fint over (JEg løb ved sidden af.
Så skulle vi hjem af og jeg skulle lige træet på plads. JEg bandt hende igen
Og jeg var så dum ikke at tænke mig om og bandt hende til en pæl hvor der stod en skraldespand ved sidden af.
JEg fik hen for at ligge træet på plads. Men så hørte jeg skralde låvet smække jeg drejede hurtigt om og Flicka var helt oppe og køre og rev sig løs fra longe tingen. Jeg tænkte bare "Nej nej nej nu løber hun hjem hvad skal jeg gøre?"
Men nej hun stoppede op og kiggede på mig, hun var self bange. Og jeg tog ingen chancer så jeg tog hurtigt en tåt græs og gik stille hen til hende. Hun fik græset og jeg tog hurtigt grimen på hende.
Hun fik trækketovet på igen og vi gik hjem af. Og hun var rigtig sød.

Var simpelthen så overrasket over hun ikke løb hjem men blev og lod sig få grime på, er det et godt fremskridt ?

Ingen komentare over min fejltagelse. Alle kan begå fejl.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig oplevelse, men er det et godt ?
Kommentér på:
Dårlig oplevelse, men er det et godt ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce