{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Dårlig oplevelse. {{forumTopicSubject}}

Dette har intet med noget at gøre men hør alligevel lige disse to ubehaglige oplevelser jeg oplevede i dag!

1. Mig og min veninde skulle krydse en landevej, der kom ingen biler og vi red selvfølgelig bare over vejen. Der stod nogle drenge over på den anden side og slog noget ned i jorden, vi stod af hestene inden vi gik over vejen, drengene kiggede hen på os. jeg var sådan set kommet helt over vejen. Også da min veninde cirka var halvejs slog en af drengene en kæmpe kæp i mod min venindes hest. Fuldstædig bevist og hesten troede det var en pisk så det blev helt tosset midt ude på vejen. Vi trak ind og drengene grinte bare. Så jeg råbte "Tag jer dog lige sammen, sådan gør man da ikke" også red vi bare videre.
URESPEKTLØST!!!!!

2. Senere på turen red vi på en lang ridesti, vi skridtet bare stille og roligt, og pludselig vendte min venindes hest om og satte fuld galop væk, min veninde bremsede men den fortsatte, hun blev selvfølgelig bange, men fik hende stoppet i et sving. Min hest ville selvfølgekig ride efter sin ven. Men det skulle gå hurtigt galop, så jeg stod bare og ventede for at undgå at min venindes hest blev bange, og for at undgå at få den samme tur. Så jeg blev stående fordi jeg kunne se min veninde komme trækkende. Men det brød min hest sig bestemt ikke om, så jeg tabte min ene bøjle, også begyndte hun at stejle fordi hun jo ikke bare ville stå stille, når hendes ven var så langt væk, så jeg smed bare begge bøjler (For at undgå at sidde fast) og faldt så af på jorden, som refleks slap jeg tøjlen, og shit jeg var bange for at hun bare ville løbe, eller træde på mig. Men jeg kom ikke tilskade og der skete intet, og vi red videre på en rigtig hyggelig tur alligevel. smiley

LØG GERNE EN KOMMENTAR!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig oplevelse.
Kommentér på:
Dårlig oplevelse.

Annonce