2. jun 2008 Følger: 36 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 91 Svar: 232
Ivrig!! {{forumTopicSubject}}
Fjalladis er den sødeste hest at ride alene!!! hun står på en gård med andre heste, IKKE islændere, derfor er problemet at hun self. ikke har samme tempo som dem. hun vil utrolig gerne ride forrest, og hun kan også sagtens ride bagerst, i skridt trav og tølt. men i galoppen er hun en satan når der er andre med. hvis jeg lader hende ride forrest kan jeg slet ikke styre hende, jeg tror at hun tror at de vil overhæle hende, og i hendes hoved betyder det "Løøb". hvis jeg så rider hende i galop bagerst flipper hun også! hun vil bare følge med dem, hvis jeg prøver at holde hende igen bliver hun så ivrig og er lige ved at stejle med mig, det er virkelig ikke rart. idag på skov tur red vi med en hest der også er meget ivrig, det gik bare af lort til! ;( til sidst prøvede vi dog det at: jeg red fjalladis forrest i galop, hun holdt sin hest igen og når fjallasid var nået enden og jeg satte hende i trav kom den anden hest i galop, det gik findt, men stadigvæk er det da ikke så fedt at vi skal til det, at jeg ikke bare kan sætte hende i galop når jeg vil uden at tænke på hvad hun nu finder på. hun er den sødeste rareste hest og jeg elsker hende virkelig, men det er bare ikke fedt at man skal gå at være næsten helt bange for at ride med andre heste. HJÆÆLP hvad skal jeg dog gøre?
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 91 Svar: 232
hun er vandt til at ride med andre i galop og der gik det fint, men det var så også islændere. der er intet problem når folk rider fra mig hun er kold over for det, det øver jeg nemlig tit, at ride en anden vej end de andre.
jun 2008
jeg købte fjalladis for en måned siden, hendes gamle sted var hun helt afslappet, men ved ikke om hestene det nye sted hidser hende lidt op, det er jo nogen lidt ivrige racer hun går med, men ja der er vist ikke andet for end at komme ud i det og øve og øve og øve.
et andet problem er: Fjalladis er ikke vandt til at ride på banen med andre heste. når jeg så nu rider på banen med hende, og der er andre hest kan hun ikke forstå hvorfor hun ikke skal ride efter dem og ride lige så stærkt som dem.
jun 2008
Ivrig!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside