Vintertid - Træning? Vintertid - Træning?
Hej Piger!
Jeg tænkte jeg lige ville forhøre mig omkring hvordan i holder jer i form i denne kolde vintertid?
Til foråret og efteråret er der jo alle de udendørs sporter som fodbold osv. der holder nogen af os i gang. Men hvordan holder i jer i god fysisk form nu hvor vejret er gråt, og det måske nogengange kan være svært at få sig selv til at løbe en tur fordi det bare er sååå koldt?
Jeg kunne virkelig godt bruge noget inspiration, for jeg smider mig på gulvet hver aften og laver mavebøjninger, armbøjninger, rygbøjninger og planken, hvilket er ved at blive lidt ensformet, og det holder jo ikke som sådan kroppen i form..
Nå men, emnet blev oprette til inspiration til alle, og fra alle
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 64 Heste: 5 Emner: 57 Svar: 273
Ellers er jeg med min mor når hun træner, der låner jeg enten en kondicykel eller et løbebånd.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.017
men jeg er så heldig at jeg altid har dyrket indendørs sport. Jeg er tidligere svømmer (træning 5 gange i ugen) så jeg har været meget i svømmehallen. Ellers så rider jeg, vi har hal på stedet så det er ikke noget problem
Jeg når jeg endlig har overskudet til at træne bruger jeg youtube rigtig meget. Der er SÅ mange gode trænings videoer på youtube der er super varieret, fokuseret på hele kroppen/enkelte muskel grupper/kondition jamen alt. Eller også så hvis i har en wii er ting som just dance også pisse sjovt. Det brugte jeg meget, udfordre gerne min ene søster (den anden er ALT for musikalsk til jeg gider danse med hende for jeg stinker til det)
Det er hvad jeg gør stort set hele året rundt. jeg starter dog i fitness her efter jul med en veninde så vi kommer begge igang efter pause fra svømningen
nov 2008
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 4 Svar: 2.345
Derudover løfter jeg vægte i fitnesscenteret 1 gang om ugen.
Ellers svømmer jeg og går ture (dog svømmer jeg ikke så tit igen
Og så er der selvfølgelig youtube videoerne!
f. eks
http://www.youtube.com/watch?v=FTT4W8ygJ7w&list=PLFpJv-H1ZBE-qqOA2tRgfVd3EprSEsE_-&index=7
Ellers kan du også gå i gang med challenges såsom 30 day shred:
http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8
Og udover det sådan noget som squat challenge, plank challenge, wall-sit challenge og så videre
sep 2007
Følger: 96 Følgere: 251 Heste: 1 Emner: 314 Svar: 3.081
jan 2009
Følger: 138 Følgere: 129 Heste: 10 Emner: 167 Svar: 607
Mange tror at Pole Dance er strip, men det er det overhovedet ikke. Ja du har ikke så meget tøj på, men du bruger også huden til at hænge fast.
Pole Dance er for alle!
Ellers rider jeg selvfølgelige, og så tager jeg også i fitness
dec 2005
Følger: 53 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 40
Vintertid - Træning?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside