{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Fodring af "nervøs" og lidt for tynd fuldblodsblanding... {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft min hest, siden han var 6 mdr. Han er 5 nu.
Han har altid været meget rolig, men har set en lidt anden side af ham den sidste uges tid,

Han blev flyttet på rideskole d. 1-9. og her bliver der fodret med et foder fra Mollerup mølle. Lige pludselig er alverdens ting farlige, selv hans egen skygge. Først tilskrev jeg det blæsevejret, men i går blæste det ikke noget videre og der var en halvåben port farlig, smeden, som var ved at sko en hest farlig osv., da jeg trak ind med ham. Normalt går han meget roligt med sænket hoved.

Jeg har før trukket med ham i piv stormvejr og der har han ikke reageret, så jeg tænker, at det er foderet, som indeholder temmelig meget stivelse/havre. Dog har han været fodret med et ret stivelsesholdigt foder sidste vinter og der synes jeg ikke, jeg har bemærket denne opførsel, så er lidt i vildrede..

Han står i en lille stald, hvor de kun er 5 heste, så tvivler på, det skulle være noget stressrelateret, dog går han på fold med 2 heste, som er vant til at gå sammen og særlig den ene er ikke glad for ham. Kan dette være årsagen?

Vil gerne høre, om i har nogle gode bud, hvis det ikke skulle være foderet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fodring af "nervøs" og lidt for tynd fuldblodsblanding...
Kommentér på:
Fodring af "nervøs" og lidt for tynd fuldblodsblanding...

Annonce