915 visninger
|
Oprettet:
Sygeforsikring hvilken har i ? {{forumTopicSubject}}
Hej da jeg skal ha lavet sygeforsikring på min ung hest på 4 år da jeg syns det ved at være en del peber at ha kiropraktoren på besøg
skal siges han for kiropraktor da han sidste år stod med en sår skade på højre bagben/lår der var så dyb at det tog 2-3 mdr at få ham på toppen igen og derfor har belastet sig skæv da han stod på 3 ben en del af tiden
Skal siges at skaden er blevet tjekket igennem og der er intet med knogler eller sener
Så ville jeg gerne høre hvilken i har samt hvilken i kan anbefale og hvorfor samt hva koster den om året og er det muligt og kunne få den delt op så man betaler på den 1 gang i måneden ?
maj 2006
Følger: 61 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 424
mar 2010
Følger: 21 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 124 Svar: 1.029
feb 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 40 Svar: 1.118
Men ved ikke om hesteforsikrnger er lige som ulykkesforsikringer hos mennesker. I så fald de er, så vil du få en klausul mod den skade den har nu og derfor ingen dækning på den skade.
Mener da jeg tegnede sygeforsikring på Fareed skulle jeg dokumentere han ikke havde været syg inden for de sidste vist nok 3 mdr (eller 6 kan ikke helt huske det)...
Bare så du lige er klar over det :o)
Men min forsikring er ikke synderligt dyr og de betaler pengene ud hurtigt :o)
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 101 Svar: 1.263
Men det jo nok ikke sidste gang i hans liv at der sker et eller andet og han skal ha dyrlæge, kiropraktor osv
feb 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 40 Svar: 1.118
Er glad for din hest er rask igen, beklager jeg havde misforstået :o)
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 101 Svar: 1.263
Ved du hva selv risikoen er på vis der er en?
Sygeforsikring hvilken har i ?