{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygeforsikring til hest hvilken ??
  • #1   2. nov 2012 Hej smiley Jeg har sygeforsikring hos tryg. Jeg giver 5000,- årligt, og den dækker 75 procent af regningerne, UDEN SELVRISIKO smiley

• #2   2. nov 2012 hvad dækker den op til ? maksbeløb ??

• #3   2. nov 2012 jeg har liv, uanvendelighed og sygeforsikring hos Kongeriget Danmarks Hesteforsikring

gir ca 5000 om året. den er forsikret for 30.000.

de dækker 75% af dyrlægeregningerne, når de 1000 kr i selvrisiko er trukket fra.

de reagerer hurtigt, og uden bøvl og indvendinger når hesten blir erklæreret uridelig, og skal aflives.

Det eneste forsikringsselskab der ikke laver bøvl og trækker tiden, vil forlænge behandlingsperioden mm.

• #4   2. nov 2012 Har Danskhesteforsikring på min shire, han er dækket med:
    Liv og uanvendelighed 30000kr , og den udvide sygeforsikring op til 26000kr. om året, dækker 80% selvrisiko 1000kr. medmindre det er det samme behandlingsforløb, så betaler jeg kun selvrisikoen 1 gang, og der er ikke noget med at det skal vøre indenfor 2 mdr. ligesom det er ved nogen af de andre forsikringer.
    Mener jeg gir 1974kr for sygeforsikringen, og ca. 5000kr for det hele samlet årligt.

Har aldrig bøvl med at få mine penge, går ca. 2-3 uger.

Og så forlanger de ikke røntgenbilleder, ved oprettelse af sygeforsikringen, det er jo også penge sparet : )

(link fjernet)

• #5   16. dec 2012 Jeg har Dansk Hesteforsikring.. De er gode når det kommer til at udbetale sygeforsikringen, men uanset hvad søren hesten slipper af med, med kroniske skader så skal du ikke regne med at kunne få udbetalt uanvendelig. Bliver aldrig kunde hos dem igen

• #6   16. dec 2012 Har osse dansk hesteforsikring ;o)
    Vores er kun livs forsikret samt syge forsikret.
    Da andet ikke kan betale sig, da den bliver uanvendelig, så vil vi ikke slå den ned men lade den gå avlshest.

Kommentér på:
Sygeforsikring til hest hvilken ??

Annonce