1.278 visninger
|
Oprettet:
Fald. jeres fald. Antal.. {{forumTopicSubject}}
Fald
-Hvor mange gange har i faldet af?
-Hvilken en var slemmest?
-Hvornår skete det sidst?
1- 9
2- Ehm.. Svært at vælge imellem..
3-Idag. Første gang på min unghest
maj 2010
Følger: 47 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 159 Svar: 1.996
2. Vil nok sige da jeg blev smidt ind i et spring og rundt om stolpen
3. et par måneder siden. Blev smidt ind i et spring af min part
dec 2011
Følger: 28 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 143 Svar: 1.816
Jeg er nom faldet af 9 gange på 7 år
sep 2011
Følger: 35 Følgere: 32 Heste: 4 Emner: 30 Svar: 137
2.da jeg skulle springe i lammeskindssadle og heste løb hurtigt uden om springet
3. et år´s tid siden
jun 2007
Følger: 125 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 6 Svar: 269
-Hvilken en var slemmest? Et for 2-3 år siden hvor jeg fik revner og 1 flænge på milten
-Hvornår skete det sidst? I sommers på en skovtur
feb 2008
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 1 Emner: 71 Svar: 643
-Hvilken en var slemmest? - da min pony faldt med mig på ridebane mens vi red skråt igennem i galop...
for få uger siden
apr 2006
Følger: 97 Følgere: 107 Heste: 1 Svar: 2.259
2. 2. gang, brækkede håndleddet
3. i november 2006
Er aldrig faldet af min egen pony
mar 2007
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 204 Svar: 2.642
-Hvor mange gange har i faldet af?7
- Pas.. Omkring 15 gange tror jeg
- Da jeg røg af med slem hjernerystelse til følge. Indlagt i 3 dage, og måtte intet lave i en måned..
. Et år siden tror jeg
jul 2008
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 501 Svar: 7.252
feb 2011
Følger: 71 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 227 Svar: 2.191
-Hvilken en var slemmest? Da hesten stejlede, og røg bagover ovenpå mig.
-Hvornår skete det sidst? 2 års tid siden. (Har plag nu)
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 944
2: Dengang min gamle hoppe og jeg sku springe over en træstamme der altså ikke lige flytter sig fordi hun ikke fik lettet sig nok så vi slog en kolbøtte henover. Heldigvis for os begge fik vi bare lige slået luften ud af lungerne og så var vi fit for fight igen.
3: Det er nok ved at være 5 år siden sidst- på min venindes spanske hingst som jeg skulle skridte lidt rundt på uden sadel og da jeg skulle stige op, blev han bange for noget og kastede sig til siden. Jeg havde kun lige fået benet halvejs over ryggen og tæppet gled altså sammen med mig. Så jeg fik en tur i savsmulden. Ellers er det mere end 15 år siden jeg er faldet af en hest/ styrtet med en hest.
nov 2011
Følger: 30 Følgere: 19 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 73
2 tror det var sidste gang
3 i søndags
apr 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 330
2: Det slemmeste skete i 2010, hvor hesten snublede og væltede ind i et spring og slog en koldbøtte. Hesten stod skadet resten af sommeren, og jeg har stadig problemer med ryggen den dag i dag.
3: Sidst jeg faldt af var for nogle uger siden, da en hest besluttede sig for pludselig at springe i luften og bukke :b
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 25 Svar: 326
2. Sidste gang jeg faldt af. Min pony blev liiidt for glad på tur, så hun bukkede. Og det er altså ikke nemt at sidde fast i en dressur sadel, med springbøjler i Converse sko Så jeg brækkede håndleddet.. Men var oppe igen en uge efter
3. For ca to måneder siden
dec 2011
-Havde ridehjelm.
Det var bare en af de værste 9 gange
sep 2010
Følger: 55 Følgere: 53 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 122
2. Der er ikke nogen af dem der har været så slemme, men værst var nok da jeg røg ned i springet på min gamle pony
3. For en lille uges tid siden
dec 2011
okt 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 3 Emner: 130 Svar: 447
2: Dengang jeg red på en lille pony, der skulle springe med mig. Den bukkede en del, men sprang over springet, dog væltede den lige efter springet, landede oven på mine ribben og armen, og da den rejste sig op røg dens ben lige ind i mit hovede, og jeg var bevidstløs i flere minutter efter.
3: Det er vel snart et halvt år siden. Min egen pony, som ofte smider mig af, har stået i pause det meste af vinteren, så er heldigvis ikke blevet kastet af hende.
feb 2009
Følger: 47 Følgere: 46 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 194
2- 2 gang
3- 1 gang er 2 år siden det er anden og tredje gang også
okt 2007
Følger: 112 Følgere: 193 Heste: 12 Emner: 2 Svar: 989
2. Forrige gang, min dejlige fuldblods oldenborg blev alt for ivrig på vej mod en 130 kombination hvor hun så får bommen fra a'eren mellem benene og bliver nødt til at stoppe på b'eren hvor jeg så flyver videre - det endte i hukommelses tab, hjernerystelse, 2 stk. blå øjne, forstrukket noget i armen og forstuvet foden samt trykket nogle ribben :-).
3. Ikke så lang tid siden, ponyen og jeg misforstod hinanden fuldstændig.. :-). (ca. 1½ måned siden :-).)
maj 2007
Følger: 84 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.496
Har på ingen måde tal på det! - Men kun 1-2 gange de sidste 2-3 år.
Landede på Rigshospitaltes Traumecenter, med lægehelikoptoren d. 1 Juli 2011, pga mistanke om Hjerneblødning efter Kashmir valgte at smide jeg godt og grundigt af (:
- Meeen det er en meget laaangt historie.
1 Juli 2011.
mar 2010
Følger: 21 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 124 Svar: 1.029
Ca. 6 gange
Den gang jeg røg af på tur. Der var ikke fart på, men landede tungt på asfalten, med ryggen nedad, 2 dage inden jeg skulle på ridelejr. Jeg fik skadet min nyre og bækken, men intet alvorligt.
Jeg er ikke faldet af siden dengang^^ sommeren 2011.
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
har prøvet en del ,og ufatteligt at jeg hverken har brækket noget eller død.
men den sidste gang har var værst da jeg stadig har ondt i min fod efter det fald.
faldte af en frieser den 1 november, hvor jeg forstuede min fod meget kraftigt, og slog min lænd...
mar 2011
Følger: 60 Følgere: 61 Heste: 5 Emner: 54 Svar: 291
2. Det var slemmest da jeg landede lige på røven og blev slæbt afsted.
3. Det er nok 2 år siden eller noget..
jul 2010
Følger: 101 Følgere: 97 Emner: 124 Svar: 1.995
2: Har faktisk aldrig haft et slemt fald (7 9 13), men hvis jeg skulle sige en, var det på skovtur i blæsevejr, hvor ponyen bukkede, jeg faldt af og mistede luften i 5-10 sek. Så ikke slemt
3: 1½ år siden næsten, faktisk Dog var der lige en gang for knap et år siden, hvor jeg havde glemt at spænde gjorde efter før jeg hoppe op. Så stejlede Tulle rundt om sig selv, fordi sadlen gled ned af siden. Men jeg var kun havlt på, og det var nok mest mig selv der hoppede af, så ved ikke om det kan kaldes et fald
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 263 Svar: 1.317
jan 2007
Følger: 38 Følgere: 31 Heste: 7 Emner: 49 Svar: 696
-Hvilken en var slemmest? Da en unghest stak af med mig og jeg blev kastet ind i et træ...
-Hvornår skete det sidst? 2 år siden da jeg skulle tilride bandit og han eksploderede som en rodeo-hest
okt 2011
Følger: 39 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 134 Svar: 1.187
er aldrig faldet sådan rigtig voldsomt af.. men det var nok da jeg blev bukket af og fløj ud af ridehuset da døren var åben.. eller da jeg her forleden blev stejlet af af min dejlige pony! har stadig ondt i halebenet..
faldt af sidst til undervisning for lidt over 1 uge siden
dec 2011
-Springer lige over til et helt andet enme..Bare i kort tid..
Er der nogle hvor jeg gerne må kigge efter jeres heste. På et billede herinde self. , som ser godt ud. Er god til at tegne.. (Syndes jeg. Og andre roser meget mine tegninger). Jeg vil uploade den og oprette et fotoalbum med mange fantastiske tegninger af heste. Kan ligge/ tegne skygger, naturlig pels og velformede hestekroppe.
Skriv over PB eller her vis I er intra
-Det skal jo være lovligt at gøre det ik'?
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 263 Svar: 1.317
dec 2011
Mange tak
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 63
da jeg bare skulle skridte en tur i skoven, jeg red uden hjelm, (ris til egen røv) for hesten blev bange, lige før vi skulle ud af skoven. og det var direkte på asfalt. bambi på glat is, vi styrtede og jeg røg på skadestuen men en slem hjernerystelse. og har men af det idag.
er ikke faldet af siden det styrt. og det er 6 år siden.
mar 2011
Følger: 71 Følgere: 68 Heste: 6 Emner: 1 Svar: 6
2. nr. 1 da jeg brækkede armen
3. December 2011
jun 2007
Følger: 125 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 6 Svar: 269
(eller dvs min part eller venindes)
aug 2009
Følger: 51 Følgere: 191 Heste: 4 Svar: 52
Den væreste: i vinterferien. Han hoppede frem og lavede et kæmpe bukkespring. Jeg røg af, lanede på ryggen som en søstjerne. Men heldigvis havde jeg vest og self hjelm på. Der skete ikke andet end jeg havde ondt i mit ben og albue.
Sidst: den 3 april. Røg af min venindes pony ind i hendes ridebane "stofhegn" men slog mig ikke alvorligt
mar 2009
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 3 Emner: 20 Svar: 1.340
Det har jeg ikke tal på xD
Tror det var en af de gange Flicka bukkede mig af (baglæns kolbøtte ud over hestens hals) :b
Hmm i sommers tror jeg det var? Töltede så Sindri nede på folden, og så kom jeg til at ride gennem en masse brandnælder (havde "bare" ben) så jeg trak benene helt op på ryggen af hesten, så slår han over i trav samtidig med at han drejer uden om en græstot - og så ligger jeg der xD
apr 2010
Følger: 89 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 332 Svar: 664
2: Engang mig og min pony styrtede på en ovalbane i galop eller en gang i skoven hun red under en busk og der kunne jeg ikke være så jeg faldte bagover og besvimede mens hesten løb! ( vi fandt hende heldigvis igen)
3: 3 mdr siden sidst!
dec 2011
Kender også en.. Hun er aldrig faldet af sin egen pony. Men alle andres
nov 2009
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 3 Emner: 88 Svar: 531
2. Anden gang jeg nogensinde sprang. Karla stoppede og smed mig lige ned i bommene, og de trilled over mig. Det gjorde avs!!!!
3. Hm.. Et par måneder siden..
aug 2009
Følger: 51 Følgere: 191 Heste: 4 Svar: 52
Kæmpe sår på hans knæ. De var ikke alvorlige fik vi bekræftet. Der skete intet med
Mig
okt 2011
Følger: 80 Følgere: 76 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 138
Ca. 3
Da jeg blev slæbt efter en fjordhest da den sprang alligevel selvom den var stoppet foran springet, så jeg fløg op på halsen og hang fast i stigbøjlen. Men den stoppede heldigvis hurtigt!
Tror det var i September-Oktober, på en lille shetlænder... :-)<3.
jul 2007
Følger: 149 Følgere: 194 Heste: 12 Emner: 642 Svar: 5.693
- hmm.. Altså 2 af faldene var da jeg var lille og blev så bange den gang jeg ikke turde trave rundt i sving så det var slemt men slog mig ikke.. Så var der en gang da min søde pony ville hoppe oppe hegnet på banen svært at forklare grunden men så sprang gjorden på sadelpuden jeg red med der og jeg røg ret voldsomt af og slog hovedet og havde kraftig hovedpine 2-4 uger efter men ikke decideret hjernerystelse. Men det væreste må være den sidste gang. Der sprang vi Fanta var så dejlig og nem. Bestemte så vi liige tog det sidste og så kommer hun ikke korrekt på men springer alligevel sød som hun var den dag men får ikke løftet benene ordentligt og ryger ned på forbene med hovedet i jorden og jeg slår en koldbøtte ud over hende og vi var propfyldte med jord og jeg var også dagene efter selvom jeg havde været i bad. Og var øm en uge efter Fanta var også noget rystet og hun virkede som om hun var lidt ked af det men hun var så sød og det var såå synd for hende. Men det var godt nok vildt
Hmm.. det var engang i efteråret...
jul 2007
jul 2007
mar 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 52
6-7 gange på 6 år
Da jeg faldt af og ikke kunne få luft. Havde vist lavet lidt af en maveplasker
For en lille uges tid siden, da jeg var på tur
jan 2005
Følger: 116 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 19 Svar: 297
Åh det kan jeg sletter ikke huske... MANGE 2 grimme styrt...
2 styrt, hvor jeg fik hesten hen over mig ! Den ene gang prøvede hesten at sætte af oven på en okse.. den anden gang fik hesten en bom opmellem forbene og kunne ikke "lande"
2005..
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 164 Svar: 1.156
Det har jeg ikke styr på længere, men skyder på ca. 30 gange
Da jeg for første gang skulle øve ringridning med min pony, som blev forskrækket da jeg fik ringen, og lige pludselig jordede afsted og lavede et skarpt sving, så jeg faldt af. Fik en lille hjernerystelse, et par småskrammer og kunne ikke rigtig huske noget lige med det samme. Men det kunne jo have gået værre til, når nu jeg havde lansen med.
For en 1-2 uger siden
okt 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 51 Svar: 209
Hvilken var slemmest?
-Den første gang, hvor jeg faldt ind foran mig og han løb ind i mig.
Hvornår skete det sidst?
-Sjovt nok skete det idag
jun 2009
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Svar: 459
Da jeg faldt af på en hest som stod stille og fik hjernerystelse og et brækket håndled...
Jeg red endnu en sindssyg unghest som så viste sig at have en meget følsom ryg så problemet er nu løst!:)
jan 2009
Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 201 Svar: 1.948
Puha, har jeg ikke styr på. Mindst 11 gange hvor jeg ikke er landet på fødderne og så lige 10 stykker mere hvor jeg er landet på fødderne.
Har redet i 11 år...
Da jeg blev smidt ind i barrieren, for så derefter at lande inde under hesten og kunne høre hans hov ramme min ridehjelm. Slap utroligt nok med et trælår, men det stadig mén psykisk og er blevet bange for at falde af større pony'er og helt normale ting som at tage en glemt stigebøjle ned mens jeg sidder på en hest(det som gjorde at hesten bukkede, stejlede og løb af sted).
Fysisk var da jeg røg af min allerførste pony da min far og jeg var på jule ridetur. Vi gallopperede og så stopper ponyen op mens det gik ned af bakke og tager hovedet ned. Ryger direkte ned på skulderen på den frrosne jord, avs...
1 års tid siden tror jeg...
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
Puha! Det har jeg slet ikke tal på! En hel del gange er det efterhånden blevet til ;b
Engang for nogle år siden, faldt jeg af en af rideskole ponyerne og landede direkte på hovede, dette resulterede i at jeg brækkede nakken. Mere bestemt 6 nakkevirvel. Det betød ingen ridning til mig i de næste 10 uger... Jeg døjer stadig med ondt i nakken, men er virkelig sluppet heldigt! Lægens første ord, da han kom ind til mig var "Du heldig, du burde ha' været død nu... Eller ihvertfald lam" fedt fedt!
Det er faktisk længe siden, syntes jeg. Kan ihvertfald ikke lige placere en præcis dato
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 33 Svar: 380
2: Værste gang var i december 2003 hvor min hest stejlede og væltede bagover og ramte væggen med mig imellem. Der blev revet to sener over i venstre skulder som lægerne måtte sætte sammen med noget de kaldte ravplugs (staves?)
3: sidste gang jeg faldt af var i 2004 (af samme hest som lavede ovenståend uheld)
nov 2005
Følger: 137 Følgere: 158 Heste: 6 Emner: 269 Svar: 3.221
Sikkert flere, men kan huske mig frem til seks gange :b
Enten da jeg blev smidt ind i et spring, eller hvor jeg blev trukket med hesten
Ovet et år siden. Hesten så noget farligt i skoven og vendte rundt, så sadlen gled rundt. Siddende på siden prøvede jeg på at holde mig fast, mens hesten galoperede og bukkede, men til sidst gav jeg op :b
jun 2008
Følger: 90 Følgere: 82 Heste: 1 Emner: 163 Svar: 878
Har redet siden jeg var 3, så det er lidt svært at huske inden for den sidste 1 ½ måned er jeg faldet af 4 gange ..
forrige gang på min pony Tanik. Vi skulle springe hun stopper og bum. Kan ikke huske at faldte af og besvimede nok også, da jeg ramte springet.
For et par dage siden 2 gange på en lille shetlænger, der er i gang med tilredning
mar 2008
Følger: 125 Følgere: 129 Heste: 7 Emner: 34 Svar: 829
-Hvilken en var slemmest? den sidste
-Hvornår skete det sidst? april 2011
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
2 gange af min pony + et styrt og 1 gang af en anden pony
jeg har 7 9 13 aldrig slået mig slemt, faldt af på tur fordi min pony trådte på en løs rist og slog hoften (som jeg måtte hjem på -.-), ellers har jeg haft et ordentlig blåt mærke inde i munden
skulle ride min venindes (meget krudtede) pony, og var så dum at vælge bidløst + glemte at spænde gjorden/nåede det ikke, så da den synes vi skulle gallopere og den ikke ville samme vej som mig, så gled sadlen lidt ned (bomløs) og den gik i panik så jeg faldt af mens den jordede gennem ridehuset
utroligt nok blev jeg kun en smule øm i min ryg
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
aug 2008
Følger: 120 Følgere: 118 Heste: 3 Emner: 249 Svar: 737
- Da min venindes pony stak af med mig i skoven og jeg faldt af og fik en grim hjernerystelse
- 2½ uge siden Undervisning, spring.. Hesten løber uden om det andet spring i et tempospring = NINA IKKE FORBEREDT xD HAR VIDEO AF DET HERINDE
aug 2011
Følger: 23 Følgere: 17 Heste: 6 Emner: 112 Svar: 584
-Hvilken en var slemmest? Da min fjordhest smed mig af, og jeg landede med hovedet først, og fik rygskade, som gjorde at jeg ikke har kunnet ride i 4 år..
-Hvornår skete det sidst? For snart 5 år siden
apr 2009
Følger: 45 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 130 Svar: 1.241
- er aldrig kommet som sådan til skade, men jeg red engang en pony som med fuld fart løb mod barrieren og stoppede lige foran så jeg røg ind med hovedet først
- juleaftens dag i 2011
okt 2010
Følger: 46 Følgere: 46 Heste: 6 Emner: 6 Svar: 172
- 8 (:
Hvilken en var slemmest?
- Det må nok være allerførste gang jeg faldte af. Det var 3 gang jeg red i mit liv, og ponyen blev selvfølgelig bange, og gjorden var heller ikke spændt ordenligt.. Så sad lidt på siden af ham :b
Hvornår skete det sidst?
- Sidste gang jeg faldte af var her forrige fredags..
mar 2006
Følger: 136 Følgere: 142 Heste: 4 Emner: 316 Svar: 3.198
2. Har aldrig rigtig slået mig
3. Det er nok 4-5 ør siden sidst
aug 2010
Følger: 17 Følgere: 14 Heste: 7 Emner: 35 Svar: 269
2: I maj 2010 fløj jeg af en bukkende hest, som trådte på mit venstre underben, så halvdelen af lægmuskelen er ødelagt... :0(
3: Sommer 2010 på Østerlund ridelejr. Jeg red uden sadel og skulle have en "håndhest" med på tur, men da de gik i hver sin retning, blev jeg trukket bagover, der skete dog ikke noget.
okt 2010
Følger: 51 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 68 Svar: 422
Den værste var nok engang min far kom kørende i en traktor forbi ridebanen, og så blev Iceman forskrækket, så han løb selfølgelig og smed lig af. Jeg kunne ikke ride i 2 uger fordi jeg havde så ondt i mit haleben
Sidst jeg faldt af var en måned siden hvor jeg var ude at ride i skoven, og så blev Iceman bange for en fugl så han løb afsted imens han bukkede så til sidst faldt jeg af
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 26 Heste: 6 Emner: 69 Svar: 1.381
Det har jeg ikke tal på, men jeg er faldet af vores fjordheste en hel del gange. Er i de 8 år jeg har haft min egen pony ikke faldet af hende og der er kun én rideskolepony som har haft held til at smide mig af.
Er faktisk aldrig rigtig kommet til skade.
Det er i hvert fald en del år siden efterhånden. Husker ikke præcist hvornår.
jun 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 47 Svar: 607
- maaaange gange på de 12 år jeg har redet
hmm, jeg har ikke prøvet at komme til skade ved fald, 7, 9, 13
jeg fik vredet min hofte af led to gange af samme hest ved sådan et underligt forvredet bukkepring... faldt ikke af, og opdagede først at jeg ikke kunne gå, da vi var færdige med springtimen:-D
hmmm, et alvt års tid, tror jeg?
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 52 Heste: 18 Emner: 24 Svar: 556
hmmm... sidste gang har stadig ondt i måsen
lige før påske
aug 2005
Følger: 146 Følgere: 132 Heste: 13 Emner: 77 Svar: 1.921
Jeg har ikke tal på det. Men det er 100% sikkert mere end 100 gange. Jeg har redet på mange forskellige heste. Har i ca. 20 år.
Hmm. Nok da jeg var 12 år, jordede på en dejlig hest der blev lidt kåd af at min veninde og jeg hujede og skreg, den bukkede, jeg lavede en saltomotale over hovedet på hende og faldt hårdt. Hun ville springe over mig men satte af på mit ene ben (knæ) så jeg fik mig et kødsår. Dødheldig.
Har også haft andre meget uheldige afsidninger.
Nå ja, nok også den med en 1er pony der stejlede og faldt bagover med mig, den var nok også lidt farlig. Han landede på mig og rullede henover mit ene ben da han skulle op. Jeg gik hjem 3 km til fods xD haha. Fik dens hoved knaldet i mit hoved så jeg slog lidt af min ene fortand af (af spændet på trensen).
Og så ca. 2 styrt fra bukkende heste hvor jeg er landet på hovedet med hjernerystelse til følge.
Hmm. Tror at sidst jeg faldt af var sidste sommer? Kan ikke helt huske det. Det var vist Carlo der lige blev glad og kom til at bukke mig af. Havde også lige nogle ture med Chili da vi begyndte at springe den første måneds tid. Havde ik faldet af ham i 7 år (haft ham fra føl) - på en måned faldt jeg så af ca. 7 gange til springundervisning xD haha.
maj 2006
Følger: 76 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 4.597
Det har jeg slet, slet ikke tal på længere. Men det er da blevet til en del gange efterhånden
Hvilken en var slemmest?
Jamen jeg har egentlig altid været heldig, men den slemmeste må nok være, da jeg fik revet to af mine fingre i stykker i tøjlen under faldet.
Hvornår skete det sidst?
Det var i juli 2011
dec 2011
-Kan næsten ikke nå at læse alle
dec 2007
Følger: 205 Følgere: 193 Heste: 10 Emner: 421 Svar: 4.643
Alt for mange gange.. har jeg slet ikke tal på
Det var ikke et fald fra en hest som sådan, men fra en sulky. Hesten løb løbsk, og min veninde bad mig hoppe ud af vognen og stoppe den. Det resulterede i at jeg faldt, rullede hen af asfalten og besvimede. Jeg slap med en kæmpe hjernerystelse og en masse ar, jeg stadig har den dag idag (over 4 år efter)..
Det var for 2 år siden, da jeg red pony.
sep 2011
Følger: 88 Følgere: 88 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 614
2. svært at sige, jeg har nemlig ikke prøvet at falde af hvor der skete noget "seriøst", kun hvor jeg har været øm eller fået sår...
3. et par måneder siden
aug 2007
Følger: 100 Følgere: 97 Heste: 1 Emner: 177 Svar: 1.145
-Hvilken en var slemmest? Da jeg faldt af, ned i et ridebanehegn - videre ned i et stød hegn og så ned i en mudret fold(På en regnvejrsdag - foldene er normalt tørre). Jeg fik hjernerystelse og brækkede 3 finger :-).
-Hvornår skete det sidst? Hmm.. 2½ år siden :-).
Fald. jeres fald. Antal..