{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Fald ... {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg kunne godt tænke jer at høre jeres mening, om et problem jeg har.
Min hest Silke har været faldet med rytter 4 gange nu i løbet af det sidste 1½ år under springundervisning, og det har været kommet lige ud af den blå luft de tre første gange. Først med min underviser, så med en anden pige, der lånte hende til noget springkursus og så to gange med mig, hvor det bare var springundervisning.
Det har været sket, hvor hun er kommet over springet og så hun er faldet efterfølgende uden der skulle være nogen grund til det, og det skete sidst i torsdags, men der er jeg overbevist om at det både var hesten og min skyld, at det skete, da afstanden ikke passede perfekt, og så i stedet for at hun sprang højere og længere, så sprang hun lige ind i den øverste bom og fik den på en måde ind mellem forbenene.
Men da det er en hest jeg bare får lov til at ride, men ikke ejer, så er ejeren blevet rigtig bange for at der skal ske mig noget, hvis det sker igen og hun tror nu, at der er noget galt med den, hvilket jeg ikke tror.

Er det noget i har hørt om før? Skriv gerne jeres mening.

Som sagt er Silke en meget "hoppet" hest, med rigtig meget energi, når man springer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fald ...
Kommentér på:
Fald ...

Annonce