{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Gider folk ikke arrangementer??? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg undre mig lidt over om folk ikke længere gider tage ud til diverse arrangementer omkring heste???

Vi har annonceret BREDT (på HN, HG, DBA, guloggratis, i hesteforretninger, foderbutikker, på rideskoler, i nærliggende byer og sågar lagt sedler i postkasser hos private folk med heste) og alligevel har vi ikke fået vildt mange tilmeldinger.

Arrangementet jeg snakker om er brugt rideudstyrsdag og salg af andet brugt, hvor der samme dag vil være westernopvisning- hvilket i vores øjne jo burde vække opsigt hos hesteinteresseret folk.

Vi glæder os til en rigtig hyggelig dag i selskab med glade mennesker, der alle vil have sig en hyggelig dag.

Link til arrangementet: http://hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=789169

Derfor kunne jeg da godt tænke mig at høre hvorfor netop DU vælger sådan et arrangement fra? Bor du for langt væk, er der ikke nok information i annoncen, interessere det dig ikke, ja hvilke overvejelser gør folk sig

Dette skal absolut ikke menes som et brokkeindlæg, men nærmere en undring over om folk ikke gider den slags mere.

Til sidst håber jeg nok også et eller andet sted på at der her igennem måske kunne komme lidt tilmeldinger, fra folk der måske ikke kigger under arrangementer?!


Vi glæder os hvert fald til at få en hyggelig dag med de tilmeldte vi har, om vi bliver 20 eller 100

Mvh Tina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gider folk ikke arrangementer???
  • #1   28. sep 2011 folk tilmelder i sidste øjeblik det oplevede jeg da vi holde brugtrideudstyrs marked. Vi ahvde det problem at der var hestedag den dag smiley

  • #2   28. sep 2011 For mig er det for langt væk smiley
    Også siger westenridning mig ikke rigtig noget, så det ville ikke trække mig til stedet.
    Men ellers synes jeg det lyder som en god ide det med brugt rideudstyrs salg smiley


  • #3   28. sep 2011 Ville gerne have været med, men det er for langt væk(Vi bor ved Århus) smiley Det ville tage en hel dag fra alle de ting vi skal have ordnet med vores heste:)

  • #4   28. sep 2011 Bor også for langt væk ....

  • #5   28. sep 2011 Ja afstanden er jo ikke sådan lige at flytte, desværre smiley Så det er jo en helt fair grund og nok også den rigtig mange desværre må bruge.

    Den med tilmeldinger i sidste øjeblik er jo også en mulighed, så vi kan da håbe der kommer lidt endnu smiley

    havde også tænkt om vi havde lagt det samme dag som et større hestearrangement, men har ikke umiddelbart kunne finde noget??

    Men tak for jeres svar, det er rart at høre folks forskellige grunde, kom endelig med flere smiley


  • #6   28. sep 2011 Har godt se at i har annonceret...

    Jeg har valgt det fra af følgende grunde:

    1. For langt væk
    2. Hmm kan jeg overhovedet få solgt mit alm. udstyr et sted, hvor der reklameres for western?!

    Har været afsted til flere brugt markeder (som sælger) og tager afsted igen, vil bare ikke køre mere end en time hver vej, da ellers bliver for dyrt i brændstof.


  • #7   28. sep 2011 smiley Der rigtig mange arrangementer. Som du har vi også kæmpet for at lokke folk til når vi holder noget. Men problemet er folk skal simpelhen så meget. Der bare noget i næsten alle weekender, så hvis arrangementet ikke virkelig kan byde på noget nyt, eller man kan slå sig sammen med nogle man kender, som deltog sidste år, og siger det bare super fedt. Så ja desværre er tiden ikke til det.
    Western opvisning er flot, men har set det mange gange nu smiley
    Og ja brugt udstyr, er super hvis man mangler, men har nu fundet sådan en brugt udstyrs butik tæt på mig selv, hvor jeg kan sætte mine ting til salg, får penge når de solgt. og købe andre billige ting. Så det lokker mig heller ikke rigtig mere.

    Det er virkeligt svært, men ja tiden er en vigtig faktor, da jeg selv og mange andre sikkert har gang i en masse. Dem der normalt får os hevet afsted, er når de invitere os som klub. (4Hklub) så stiller vi op med kaninhop og forsøger at få børnene interesseret i det. Men disse weekender er også presset smiley

    Håber i får et super arrangement. Og ja det korte svar er, folk er godt mættet med arrangementer desværre-


  • #8   28. sep 2011 Anne Mette S: Afstanden kan jeg sagtens forstå dig i, ville heller ikke selv kører ALT for langt væk..

    Tænk den har jeg slet ikke set, det med at man kunne tro der kun ville være salg af westernudstyr- derfor det er så smart med sådan et indlæg så man kan blive klar over de ting til en anden gang smiley
    Western showet er blot et indslag for at gøre dagen endnu hyggeligere og fordi en fra stalden havde nogle forbindelser smiley Men kan orientere om at der nok stort set ikke vil være salg af westernudstyr og dem der kommer er et bredt udvalg af dressur, hygge, western, spring, o.a. smiley Men tak for din indgangsvinkel til det, interresant smiley


  • #9   28. sep 2011 Kan godt se der er mange arrangementer når man kigger under de forum.
    Der tænker jeg bare lidt, at afstanden er jo lidt den største faktor for folk, så mon ikke der er nogle i forskellige geografiske områder??

    Syntes da selv nogle gange der har været mange i jylland og folk fra jylland tænker sikkert at de fleste er på sjælland smiley

    Men igen rart at høre folks grunde smiley og ja tiden, gid vi havde noget mere af den smiley


  • #10   28. sep 2011 Tina : Jamen det var da så lidt smiley

    Tror at tina c har helt ret. Folk har så meget andet, at tage sig til, at der virkelig skal reklameres med noget ekstra godt og spændende før folk tænker "okay det her lyder bare fedt"
    Har været til et brugtmarked hvor der var arrangeret amerikansk lotteri med fede præmier (gavekort og andre ting) samt grill af heltstegt pattegris. Det var også stævne på stedet samme dag.
    Der var vi ikke mindre end 40 tilmeldte stande og der kom bare mange købere smiley


  • #11   28. sep 2011 Jeg har faktisk ikke set annonce for det nogen steder - men kommer også fra jylland ved randers smiley
    Alene af den grund ville jeg ikke køre så langt.
    Der ud over handler jeg aldrig brugt rideudstyr.

    Men havde det været tættere på, ville jeg klart have have kommet for western showet´s skyld smiley

    Pt. turer jeg rundt og ser stævner hver, hver 2 weekend - da jeg er gravid og ikke rider af den grund. Så må finde på andet heste relateret smiley


  • #12   28. sep 2011 personligt gider jeg sjældentmelde mig tilnoget, fordi jeg så "hænger" på det i tilfælde af at der dukker noget andet op samme dag jeg hellere vil smiley

  • #13   28. sep 2011 Anne Mette S: Det med at have flere ting samme dag, var også en af grundene til at vi valgte at holde western-show, men kan godt høre det hele blegner lidt i forhold til det du fortæller om smiley

    Team Hjortkær: Det var da en fornuftig måde at få sin hesteinteresse stimuleret på, når man ikke kan ride smiley

    Glæder mig lidt til at høre folk der bor i nærhedens grunde til ikke at deltage smiley


  • #14   28. sep 2011 Alt for langt væk, og så er jeg ikke noget til western smiley Kører ikke over broen med mindre jeg er absolutt nødt til det... Den er jo mega dyr!

  • #15   28. sep 2011 Det lyder også lidt i annoncen som om man skal tilmelde sig for blot at være tilskuer smiley og det holder også mange væk...tilmelding kan i det hele taget være det der gør folk bliver væk for de kan ikke overskue at sætte det i kalenderen og planlægge men skulle der dukke frie timer op ville de måske gerne afsted men kan så ikke pga. Tilmeldingsfristen

  • #16   28. sep 2011 Og ja en enkelt opvisning med western er ikke helt nok til at tiltrække
    En ide kunne være opvisning med de små ryttere for så dukker både forældre og bedsteforældre op og så kommer der også gang i handlen


  • #17   28. sep 2011 Lyder som et vildt hyggeligt og spændende arrangement !

    Der er for langt for mig... kedelig grund, men som du selv skriver så er lige netop afstanden man IKKE kan gøre noget ved smiley

    Vi har reklameret vidt og bredt om en række kurser i western ridning, håndterings problemer og jordarbejde. Og har haft uhyggeligt få med udefra. De fleste nye der har været med på kurserne i løbet af sommeren er nogen som har hørt der fra os personligt og som vi kender i forvejen. og det var været sidste øjebliks tilmeldinger...

    Prisen har været MEGET god og fair. Og vi har hængt plakater op på div rideskoler, brugs- butikker og rideudstyrs forretninger. + HG og HN og western portalen.

    Besynderligt. Måske er folk bange for at opleve noget nyt. eller sku tage stilling til nye indtryk... hvad ved jeg. Ærgeligt for dem.


  • #18   28. sep 2011 Vi har faktisk lige været til et lignende arrangement...havde vi skulle tilmelde os var vi aldrig kommet afsted men da vi havde god tid den søndag så tog vi afsted....vi havde fundet det tilfældigt på nettet og ikkr set det andre stedet smiley
    Det var i øvrigt rigtig lærerigt for en dressur rytter som mig for hold op hvor kan de dreje og stoppe hestene helt uden brug af tøjler....ren ben power....det var der en del ryttere den kunne lære af smiley


  • #19   28. sep 2011 Hmm, ser kun arrangementer i forummet, hvis de tilfældigvis er på forsiden mens jeg er logget ind - ellers ville det være bedst at lave en annonce.

    Ellers er jeg meget interesseret i at komme til hestearrangementer, det største problem har bare været, at det var for langt væk (alt foregår jo i Jylland!), men lige dette tilfælde har ikke min store interesse da jeg har rigeligt rideudstyr i forvejen.
    Jeg kunne godt finde på at komme kun for at se western showet, men da det jo er en "sekundær" ting til arrangementet ved jeg ikke om jeg vil tage og køre 1½ time for et show på 30 min og så ellers bare drøne hjem igen.

    Men generelt synes jeg selv at jeg er "god" til at komme til HG-arrangementer. Inviterede for ikke så lang tid siden min mor med til en dag med kåring og show af shire heste, for hun er helt tosset med de store heste - det var et arrangement jeg havde set her på HG smiley


  • #20   28. sep 2011 Tak for de mange svar.. Det er rart at vide til en anden gang smiley

    Kan måske godt se det med at tilmeldingen afholder nogle fra bare at komme og kigge, men tilmeldingen er nu også mere ment på boderne, måske det bare ikke står tydeligt nok smiley

    Det der undre mig mest er at vi har annonceret så bredt som vi har. Vi har som sagt både hængt sedler op i alle nærliggende hesteforetninger og foder forretninger, almindelig dagligvare forretninger, på alle nærliggende rideskoler og som sagt lagt sedler i postkasserne ved folk med heste på foldene smiley PLUS hg, hn, dba og guloggratis. Men okay vi har trods alt lidt over 20 tilmeldinger, men tænker ikke det er vildt meget med den brede kreds vi har delt ud i...
    Men er ikke i tvivl om at det bliver en hyggelig dag og glæder mig til at hilse på en masse hesteinteresseret mennesker, der er åbne for arrangementer og tør komme lidt ud smiley


  • #21   28. sep 2011 Altså tænker også lidt her, fra 10-17 er rigtig mange timer uden underholdning. altså boderne tager måske ½ -1 time at kigge igennem hvis der omkring de 20 og de alle har ting med man skal kigge på. og så et show. hvad skal man så resten af tiden. Mange timer, tænker det kan afholde en del, normalt er det jo netop i forbindelse med evt. et stævne eller andet. Så der noget at kigge på alle timerne.

    Mangler noget mere underholdning. men god detalje at det er fyre der står for salget hehe ses så sjældent at det jo næsten var turen værd
    Håber i får et skønt arrangement


Kommentér på:
Gider folk ikke arrangementer???

Annonce