{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Lukas, min bedste ven :P {{forumTopicSubject}}

Uh... Jeg holder bare af den røde mule smiley han er så sød og rar smiley Så skidt pyt med at han ikke vil rides på(jeg har forresten besluttet han skal i tilridning til december og et par måneder frem)...

Han var åbenbart blevet sur over at han havde fået fletninger, for de fleste var pillet ud 8-) og grimen med det flotte lyseblå fluepandebånd, havde han også smidt sig af med. Så han hyggede sig, mens han rendte rundt på folden og legede Lukas den modige. På afstand spottede den altid vakse hest mig, og for en enkelt gangs skyld, skulle han ikke lige gå et sykke rundt på folden, for at se om jeg virkelig var interesseret i at blive trænet med(jaja, man skal jo ikke komme let til alting her i livet). Det kan selvfølgelig også skyldes at han troede at hans forklædning som mudderpøl ville være en succes...

Da han endelig fik mig igennem laden(der lå mange farlige halmballer på lur), kom vi ind i stalden, og så skulle jeg ellers lige have en ordentlig lektion i at gøre et mudderhul skinnende rent på 10 minutter 8-) Lukas han nød det, og lykken var ubeskrivelig da jeg tog og pillede de sidste fletninger ud af manen, og filtrede hans man ud... WOW, en to tre, og mudderpølen var som forvandlet til en smuk "hingst"...

Stolt trippede han ud af stalden med sit menneske i snor. "Se mig" råbte han ned til hopperne... ude på ridebanen, viste han mig hvor nemt det er at få ham til at bakke, og han kunne næsten udføre de allersværeste ballet øvelser...

Så vågnede min ædle ganger op til dåd, for hov... Hvad var det der sneg sig rundt i krattet, ved hegnet... "En KOOOOOOO!!!!" Lukas stod og så frygtsomt til, mens hans menneske ville gå derhen. Men til sidste fulgte han med, for beskytte mig bliver han nødt til. For hvem skal ellers give ham mad??? Så efter at have forklaret Lukas, at det kun var en babyko, så var al faren overstået, og kort tid efter, kunne hesten med Charme, Selvtillid og MEGET lækkert Hår, rende ud til vennerne...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lukas, min bedste ven :P
Kommentér på:
Lukas, min bedste ven :P

Annonce