26. dec 2006 Følger: 146 Følgere: 171 Heste: 13 Emner: 67 Svar: 1.752
R.I.P Lukas {{forumTopicSubject}}
Idag skete det jeg havde frygtet i laang tid efterhånden. Min elskede springhest Lukas blev aflives, efter 1 års bronkitis, med mellemrum. Der var intet at gøre- det var kronisk bronkitis
Han har været en utrolig stor fighter og kæmpede til sidste øjeblik. Men han kunne ikk mere, han begyndte at lide. Han blev aflives idag, d.31/5-07 klokken 14.34 Jeg havde været sammen med ham i et par timer i forvejen, og havde striglet ham rigtig smuk ! Han blev bedøvet på staldgangen, og vi fik at vide han godt kunne virke lidt 'fuld' nu. Jeg brød ud i gråd- først nu kunne jeg indse hvad der skulle ske ! Jeg græd utroligt meget, mens vi trak ham ud på ridebanen, hvor vi havde stillet et spring op, et spring hvor vi har det bedste minde !
Han blev stukket, og der gik faktisk rigtig lang tid før han faldt om. Dyrlægen havde sagt til min far, at hun ikke synes jeg skulle være der, men hvis jeg endelig skulle være der ville hun have det skulle se så nemt ud som muligt. Det blev det modsatte ! Der gik 5 min ca. før han faldt om, men han ville bare ikke falde om ! Han ville ikke give op nu. Han blev ved med at ligge ned, mens jeg kiggede ham dybt ind i øjnene og snakkede beroligende til ham, mens mine tårer trillede ned ad mine kinder.
Han sov så - lige pludselig Jeg sad sammen med ham stadig en time efter, med hans grime i hånden mens jeg nussede hans kind.
Det var så det.
Lukas, jeg vil altid elske dig, og savner dig utroligt meget !
R.I.P <33
Du mit alt !!
mar 2006
Følger: 196 Følgere: 177 Heste: 3 Emner: 201 Svar: 1.812
men virkeligt sødt skrevet !
dec 2006
Følger: 146 Følgere: 171 Heste: 13 Emner: 67 Svar: 1.752
Rest in Pease
maj 2005
Følger: 335 Følgere: 592 Heste: 24 Emner: 116 Svar: 1.615
okt 2006
Følger: 110 Følgere: 104 Heste: 8 Emner: 203 Svar: 1.340
jan 2007
Følger: 53 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 83
R.I.P
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.206
okt 2006
sep 2006
Følger: 101 Følgere: 95 Heste: 5 Emner: 249 Svar: 889
dec 2006
Nej nåede aldrig at få nogle gode springbilleder. Men vi skulle have sprunget min første LA i februar. Vi nåede det bare aldrig.
okt 2006
okt 2006
aveligt han ser rigtig dejli ud
dec 2006
Jeg ved godt han virkelig ville have været ked af at se mig græde, for den hest ville gøre alt for mig. Men Lukas var så bedøvet der, at han var helt væk. Tja, jeg har grædt i flere timer nu, og det stopper nok heller ikk !
okt 2006
Følger: 165 Følgere: 266 Heste: 1 Emner: 1.006 Svar: 3.893
dec 2006
Jeg havde ikke tænkt på
Du kunne bli' min
Jeg så dig som en ven
Den bedste egentlig
Du er ubetinget
Det mest dyrebare jeg har
Hvis jeg spørger dig om noget
Har du altid et svar
For du er modig og du gør hvad du vil
Og hvis jeg siger fra
Så siger du til
Jeg vil gå på gløder og lægge dig ned
Hvis du rejste i morgen, så tog jeg med
Jeg vil opgive alt
Bare for dig
Og du ka' være sikker på
Jeg overgiver mig...
Du bekymrer dig aldrig
Om hvordan det skal gå
Du ved hvem der holder
- Hvem du kan stole på
For du er modig og du gør hvad du vil
Og hvis jeg siger fra
Så siger du til
Hvis du rejste i morgen
Så tog jeg med
Jeg vil opgive alt bare for dig
Og du ka' være sikker på
Jeg overgiver mig...
Ka' du se, at jeg ved
Jeg er gennemskuet
- Du har ret, gi'r fortabt
Jeg har længe troet
at det kun var en drøm
- Men nu er du her..
Hvis du rejste i morgen
Ja så tog jeg med
Jeg vil opgive alt
Bare for dig
Og du ka' være sikker på..
Hvis du rejste i morgen
Ja så tog jeg med
Jeg vil opgive alt
Bare for dig
Og du ka' være sikker på...
Jeg overgiver mig
At jeg overgiver miiig
Jeg overgiver mig
sep 2006
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 4 Emner: 149 Svar: 1.812
han var en dejlg pony, som altid så glad ud til stævner, dejlig pony, synd at han var syg! vil aldrig glemme ham
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
- R.I.P Lukas .
okt 2006
dec 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 40
LUKAS
Den pony vil altid have en kæmpe plad i mit hjerte som ingen andre kan erstatte. han gjorde noget helt specielt for mig og han er skyld i at jeg er nået der til hvor jeg er i dag.. han ville gå gennem ild og vand for enn for han vidste at vi ville gøre det samme for ham.!! han er virkelig et minde værd og han vil alt tid blive mindet. men det var synd at han skulle lide så dette var det bedste for ham og du/i ved at i havde min fulde opbakning og har den stadig.. han er kommet til de evige græs marker hvro han nu kan gå og "æde" sig tyk og fed dagen lang og satdig springe de helt høje spring.. hihi en kombi af snobbi og snuske.. :') han er og bliver den bedste pony man kunne tænke sig i verden for ikke mindst den bedste ven!!!
jeg græder selv over ham og har kigget på billeder af ham hver dag lige siden du købte ham.. er så ked af at jeg aldrig kom ned og besøgte jer tidligere for det skyldte jeg ham!! men han fik et godt hjem og det var det vigtigste for mig.. elskede og ELSKER ham stadig han er bare den bedste pony ever,. den pony kan ikke erstattes. og ved hvordan du har det.. det er ikke mere end 1 år og 5 mdr siden jeg solgte ham og husker vores stævner som var det i går. :') var man ked af det kunne han mærke det. han trøstede en. når man kom hjem fra ferier slikkede han en i hele hovedet fordi han havde savnet en så meget,, han var bare den bedste.. den bedste ven man kunne tænke sig!! nu er han i en anden verden, et sted med evige græs marker, masser af piger han kan "lege" med, spring og ingen hoste eller sygdomme!! Miss you my dear little pony!! Kys og Knus fra din Sarah (som red ham, passede ham, nussede ham, ejede ham i 5 år)
R.I.P Lukas