{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Sidste nyt vedr. Lukas {{forumTopicSubject}}

Jeg ved der er nogen derhar fulgt med, og jeg har næsten taget beslutningen...

Her er hvad jeg har skrevet på HN og HF

Øv... jeg sidder og er helt trist nu...

Hele sagen drejer sig om min elskede hest, han er jo dejlig og jeg holder utroligt meget af ham.

MEN... Inden for de sidste par måneder står det mere og mere klart for mig, at selv om han har alt det jeg søger hos en hest, så er han måske alligevel ikke en hest for mig.

jeg kan mærke at jeg altid, når jeg arbejder med ham, prøver at være opmærksom på at nu kan han finde på det og det, og jeg ved at det er en fornemmelse jeg altid vil have, og den fornemmelse gør at jeg ikke føler mig 100 % sikker på ham...

Samtidigt, så har jeg en følelse af at jeg ikke rigtig gider ham mere. Jo. Når jeg står i stalden, så er det ingen sag, men det er svært for mig at tage mig sammen til at tage ud til ham... Udover det så har jeg bare ikke overskud til ham længere, selvom han er en dejlig hest, så fylder og kræver han MEGET, og det vil han altid gøre...

Endnu en ting som tæller med i overvejelserne, er om jeg vil have overskud til at ride en unghest, hvis han blev sendt i ridning. Jeg starter i skole i slutningen af august, og planen er at jeg gerne skulle flytte hjemmefra...

Så nu sidder je, og har nærmest taget beslutningen om at sætte min lille skat tilsalg... jeg elsker ham højt, og det er en af grundene til at jeg har truffet denne beslutning...

Had mig nu ikke, for jeg er ret ked af det

Hvad jeg så gør bagefter ved jeg ikke... Muligvis beholder jeg min boks i stalden, og så finder jeg en hest jeg kan låne...

Er det en helt hen i vejret beslutning? For jeg er så meget i tvivl... Men inderst inde ved jeg at det bedste nok ville være at sige farvel, til den gode dreng

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidste nyt vedr. Lukas
Kommentér på:
Sidste nyt vedr. Lukas

Annonce