16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Sidste nyt vedr. Lukas {{forumTopicSubject}}
Jeg ved der er nogen derhar fulgt med, og jeg har næsten taget beslutningen...
Her er hvad jeg har skrevet på HN og HF
Øv... jeg sidder og er helt trist nu...
Hele sagen drejer sig om min elskede hest, han er jo dejlig og jeg holder utroligt meget af ham.
MEN... Inden for de sidste par måneder står det mere og mere klart for mig, at selv om han har alt det jeg søger hos en hest, så er han måske alligevel ikke en hest for mig.
jeg kan mærke at jeg altid, når jeg arbejder med ham, prøver at være opmærksom på at nu kan han finde på det og det, og jeg ved at det er en fornemmelse jeg altid vil have, og den fornemmelse gør at jeg ikke føler mig 100 % sikker på ham...
Samtidigt, så har jeg en følelse af at jeg ikke rigtig gider ham mere. Jo. Når jeg står i stalden, så er det ingen sag, men det er svært for mig at tage mig sammen til at tage ud til ham... Udover det så har jeg bare ikke overskud til ham længere, selvom han er en dejlig hest, så fylder og kræver han MEGET, og det vil han altid gøre...
Endnu en ting som tæller med i overvejelserne, er om jeg vil have overskud til at ride en unghest, hvis han blev sendt i ridning. Jeg starter i skole i slutningen af august, og planen er at jeg gerne skulle flytte hjemmefra...
Så nu sidder je, og har nærmest taget beslutningen om at sætte min lille skat tilsalg... jeg elsker ham højt, og det er en af grundene til at jeg har truffet denne beslutning...
Had mig nu ikke, for jeg er ret ked af det
Hvad jeg så gør bagefter ved jeg ikke... Muligvis beholder jeg min boks i stalden, og så finder jeg en hest jeg kan låne...
Er det en helt hen i vejret beslutning? For jeg er så meget i tvivl... Men inderst inde ved jeg at det bedste nok ville være at sige farvel, til den gode dreng
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Det nytter ikke noget hvis jeg er bange for at ride ham...
nov 2004
Følger: 132 Følgere: 134 Heste: 5 Emner: 231 Svar: 4.020
Hvis det er det bedste for hesten, og det lyder det til det er, når du har den frygt for at han ligepludselig vil gøre et eller andet, så syntes jeg du skal finde en rigtig kærlig rytter med tid og overskud til en unghest. !
- held og lykke.
mar 2005
jeg tror ikke det ville hjælpe noget...
jan 2006
Følger: 76 Følgere: 118 Heste: 5 Emner: 520 Svar: 2.956
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 12 Emner: 165 Svar: 2.520
jeg synes hvis du er bange for ham, at det er en god ide at sælge ham, for ellers kan du risikere at du får en hest du måske slet ikke kan styre. så det ville det jo være godt hvis du så fandt en hest du stolede 100 på....
men han er fame en dejlig hest!
jun 2005
Følger: 79 Følgere: 120 Heste: 10 Emner: 270 Svar: 3.642
Men jeg synes det er flot, at du har taget beslutningen, for den er hår. Men følg dit hjerte, som No Body C siger.
Det nytter jo ikke noget, at han bare står og falder sammen, fordi at han ikke bliver redet.
Og man burde jo elske hesten så højt, at man godt kan sælge den videre, så den kan få en rytter, der tør at ride den...
mar 2005
Jeg kæbte ham ikke... jeg har fået ham... Og det er fire år siden
mar 2005
Jeg har set ham hoppe for meget rundt efterhånden... Og det er det der gør mig nervøs...
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
det er næsten det eneste jeg vil sige.
hvad skal du bruge ham til, hvis du er utryk ved ham..??
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.651
så held og lykke med det
Sidste nyt vedr. Lukas