{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

løsdrift eller ej {{forumTopicSubject}}

hej alle, jeg står med en hest på 15 år som ikke er vandt til at stå i løsdrift, han er på min profil, men altså han har pådraget sig en skade som gør ham til hygge hest nu og jeg vil derfor gerne finde et andet opstaldningssted som er meget billigere end den springstald han er i nu. tror i han ville kunne holde til at gå i løsdrift hele året hvis der er stort læskur som den kan gå ind i, eller er den for gammel til at begynde på det?? håber på svar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løsdrift eller ej
  • #1   25. sep 2011 jeg vil sige det er det bedste du kan gøre.. har selv løsdrift og jeg har har en på 21 år som begyndte på det for et par år siden og ja, tror aldrig jeg har set så glad en hest..

• #2   25. sep 2011 Ja da - bare de kan hvile tørt og har stråfoder, hø el. wrap ad libitum smiley

• #3   25. sep 2011 hos mig gav de 300 kr om måneden, hele året også når det var vinter, delte vi om foder og hø, også sørgede jeg for at de fik mad, hø og vand.. lige med hensyn til pris, kunne se du søgte noget der var billigt.. men jeg bor for langt væk og har detsværre heller ikke plads, da jeg får en ny hest hjem.. men så har du lidt og gå ud fra
    camilla

• #4   25. sep 2011 Det burde den snildt kunne, så længe han passer ind i den flok han skal dele løsdriften med =)

Jeg vil aldrig vælge boks igen, efter jeg begyndte at have mine i løsdrift for et par år siden....

• #5   25. sep 2011 forresten der er os meget forskel på dem, de skal helst ikke være helt lukket, fordi så vil de ikke gå derind, også ser man heste som vælger og blive udenfor.. men ta f.eks min den er åben i enden og hele det ene side, og ja jeg ser delme ikke ret tit de står ude hvis det regner, eller bare er dårligt vejr.. og jeg har hø net der hænger, fordi så kan jeg holder øje med hvor meget de spiser og der ikk er så meget der går til spilde..

Kommentér på:
løsdrift eller ej

Annonce