{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Det kunne have gået gruligt galt!!! {{forumTopicSubject}}

Idag, var min pony ved at blive kørt over af en bus :S

Og til jer der kan overskue at læse dette:

Jeg havde lige været til springning, sammen med nogle gode veninder (Ida og Frederikke) og det var gået super godt, og jeg tænkte meget på hvor glad jeg var for hende!! da vi så kommer hjem, sadler jeg af, tager hovedtøjet af, og til min store forskækkelse løver chili (min pony) gennem stalden, og jeg kan se i den anden ende at døren ikke er lukket, så hun løber ud i på gårdspladsen, og ud i haven, og jeg kalder på Ida , som lige er i nærheden, og vi prøver at fange hende, men når først hun er fri , vil hun da hvert fald ikke fanges igen. Nå , men så ville vi jagde hende op i en krog så vi kan fange hende, men pludselig vender hun om, og løber sin vej. UD mod vejen i trav (eller galop, kan ikke lige huske) og jeg begynder at gå i panik , da jeg nu kan høre bussen komme, og at den er tæt på, og jeg ved at buschaufføren ikke kan se Chili der er på vej ud på vejen, for en masse høje træer.. så jeg begynder i panik at råbe til Ida, et eller anden med: Fuck, bussen kommer, bussen kommer, og så begyndte jeg at tude, og så er det at chili når vejen, og bussen får øje på hende, så den er så tæt på, at den bremser så hårdt op som den kan, og stopper 10 cm foran hende. hun er jo SÅ dum at hun begynder at æde græsset i rabatten, og jeg løber ud efter hende, men hun vil stadig ikke fanges så hun løber ud i haven igen, og så får vi fanget hende lidt efter hvor Frede også er kommet ud for at hjælpe, og lukke hende ind igen.
Jeg var BARE rystet bagefter... og måtte stå at klamme mig til Chili , og tænkte på hvis hun var 2 sek langsommere om at løbe ud på vejen..

Ville bare lige ud med det smiley ....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det kunne have gået gruligt galt!!!
Kommentér på:
Det kunne have gået gruligt galt!!!

Annonce