{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Kunne det have interesse? {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg har længe tænkt over at lave et "smykke"-pandebånd til Billy ala det på billedet (billede lånt fra Pinterest). Det vil tage sig så flot ud i guld på ham.
Har nogle materialer liggende som kan bruges til at lave sådan et. Men skal selvfølglig bestille nogle enkelte flere elementer hjem. Men materialerne kommer oftest i "større" mængder så ender op med at kunne lave flere færdige pandebånd.

Mit spørgsmål er så, om der var andre herinde der måske kunne have interesse i denne type pandebånd? Prisen bliver nok omkring 300kr tænker jeg.

Dog vil jeg først sælge når jeg har testet modellen på Billy for at sikre designets holdbarhed. smiley

Et sidste spørgsmål er om I ved om der er et firma der har "patent" på designet? Jeg har bare set billedet på Pinterest og tænkt at det var forholdsvis simpelt at lave med de rette materialer. Man er vel blevet lidt handy og fingernem efter alle de år med håndlavet udstyr til heste. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kunne det have interesse?
  • #1   31. jan 2018 Det kunne bestemt have interesse - jeg synes, at det ser super fedt ud og prisen virker billig.
    Men for at det skulle være noget for mig, ville det skulle laves med en nakkerem og et næsebånd til, så det kunne bruges bidløst. smiley

• #2   31. jan 2018 jeg ville elske at kunne skaffe sådan et som ville skulle bruges til allt mine photoshoot smiley

• Mette S
    Mette S Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 84
    #3   31. jan 2018 Jeg tror ikke der er nogen der har patent på designet. Jeg har set designet lavet af flere her i DK.

• #5   31. jan 2018 Uhh ja det ville jeg bestemt - det kunne være så flot til mine damer smiley

• #6   31. jan 2018 nordicespanola på instagram laver og sælger dem smiley Derudover ved jeg at veococo også selv laver dem. Det er også et projekt som jeg selv har drømt om at kaste mig ud i, i lang tid smiley Jeg tror bestemt der er interesse for dem! Des billigere des større interesse smiley

• #7   31. jan 2018 Bestemt. Særligt fordi prisen virker overkommelig og den er super fed og speciel.

• #8   31. jan 2018 Mange tak for jeres respons!! smiley Fedt at der kunne være interesse for dem!
    Mht pris var det bare et hurtigt skøn jeg kom med. Det afhænger også lidt at tiden det tager at lave sådan et. Men tænker ikke at det kan blive meget mere end 300kr når jeg umiddelbart ser på materialernes pris.
    Jeg tænker dog at det vil blive et begrænset antal jeg laver da jeg meget hellere vil arbejde decideret i læder.

Og dejligt at der ikke lige er nogen af jer der umiddelbart kan sige at jeg vil "kopiere" et bestemt mærke eller lign ved at lave disse. smiley

Jeg har tænkt lidt over om ikke jeg skal lave "øjerne" til nakkeremmen i læder så det monteres som et ganske almindeligt pandebånd. Selvfølgelig skal det være diskret. Men selvom det er et "smykke" der klart vil være mere skrøbeligt end hvad vi ellers putter på vores heste, så skal det jo gerne kunne holde til noget alligevel. smiley

Er i til messing, sølv? Evt farve på stenene? smiley

• #9   31. jan 2018 Madsen - kan sagtens lave et pænt nakkestykke og en næserem som pandesmykket kan passe sammen med. smiley Dét i læder er intet problem. smiley

• #10   31. jan 2018 Jeg tror nu at hende der har nordicespanola ville mene at det var kopier, det har hun vidst synes om hovedsmykker, der lignede hendes lidt, før smiley Hvis du lavede ender i læder så er jeg hoppet af. En ting er at det så ikke er sikkert at det vil passe lige godt til alle trenser da det jo er nødt til at sidde lidt tæt for at kunne bære det smiley en anden ting er at jeg personligt ikke vil købe nyt læderudstyr smiley

• #11   31. jan 2018 Mette - jeg må hellere kigge lidt på det Nordicespaniola laver på insta. smiley Det er jo ikke sådan at jeg er interesseret i at nogen skal føle at man "kopierer" det de laver.
    Jeg forstår godt din holdning til det med læder til enderne. smiley Jeg tager det lige med i overvejelserne. Tak for kommentaren.

• #12   31. jan 2018 Ja gerne noget til bidløst smiley farverne jeg elsker er Turkis, Kongeblå og lyseblå smiley og jeg har en der er flottest i mæssing og en i sølv.. Så svært at vælge smiley

Mvh TT

• #13   1. feb 2018 Sådan et som på billedet kan sættes på både bidtrenser og bidløse smiley

Som der bliver sagt laver @nordicespanola nogle - det gør @nejd.de også, og jeg er personligt ret vild med. Synes dem nordicesp. laver godt kan blive lidt ensformede.
    Jeg ville helt sikkert også være interesseret smiley Stemmer for guld/messing og blå eller grøn smiley Eller sølv med røde eller sorte sten!

• #14   1. feb 2018 Du nå gerne give mig besked hvis du laver sådan en transe og evt tøjler. Har ønsket mig sådan en i mange år

Kommentér på:
Kunne det have interesse?

Annonce