{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Kunne have mistet min soulmate.. {{forumTopicSubject}}

Som nogle af jer nok ved, skulle jeg have min pony med på ferie.
Vi havde lidt problemer med at læsse ham, men 3 timer senere kom han op, vi kørte, og jeg var glad!
Da vi ankom gik jeg ind i traileren til ham, og så dum som jeg er binder jeg træk tovet op, og min pap far åbner for traileren, Fender går total i panik og jeg blev nød til at løbe ud af traileren. Han prøvede på at gå under bommen og den var jo kun 100 cm. ca. og der sad han så fast og blev nærmest kvast, jeg løb over til ham for at prøve på at berolige ham, men da jeg så ham kunne jeg slet ikke klare det! Hans mave var total svulmet ud og hans rygge så ud til at være total brækket! Ligepludselig gik han lidt frem på en eller anden måde og så kunne min pap far skynde sig at løfte bommen så han kunne komme ud! Da han kom ud løb han over til græsset og jeg skyndte mig over til ham! Han rystede og havde ujævnheder i ryggen! Så blev han sat på mark, og det bliver bedre og bedre for hver dag! Han tisser, spiser, skider og drikker, så der er ikke noget inde i hans mave der er "gået i stykker"
På lørdag kommer der en heste lastbil og henter ham så han kommer sikkert hjem igen! Han har travet og galoperet ude på marken men han halter lidt.
Wow en grim oplevelse!

Undskyld... skulle bare lige ud med det!

Sådan så den ud da jeg kom ud til ham om aften...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kunne have mistet min soulmate..
Kommentér på:
Kunne have mistet min soulmate..

Annonce