{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

mistet alt :( ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er en pige på 20, som sidste forår, købte den skønneste fuldblod, Han var vallak, fuks rød, 7 år, og bare skøn. Vi var gode sammen, vi trænede meget sammen, for vi ville vise verden at vi kunne, der var også tid til strandtur, og dejlige skovture i solnedgangen, vi havde virkelig meget tiltro til hinanden. Vi fik undervisning, vi pjattede på folden, vi spændede over stupmarkerne. Han stod sammen med min søsters heste, hjemme hos mine forældre, (jeg er flyttet hjemmefra) En dag vil min mor skilles fra min far, og der blir en masse bøvl, Men hestene kunne sagtens stå hos min far,(som blir boende i huset) men min far kan ikke klare det, og jeg flytter hestene, til et midlertidigt sted, en uge efter, brænder min far mine forældres hus ned, og begår selvmord.... ;( Jeg kan slet ikke magte det i mit hovede, nu stod jeg med 3 heste (min søsters de to, hun er 12år) og havde ikk noget sted til dem, med mindre jeg skulle betale 1500kr pr hest, alt var kaos, jeg stod og så på at huset brændte, alle vores drømme, mig og far ville have lavet en mini ranch, og bygge ridebane, jeg så det hele gik op i røg, Jeg var kommet for at besøge ham, og så holder der brandbiler ude foran huset,, og jeg måtte ikk komme tæt på for politiet, da de sku bære liget af min far væk. Derefter går jeg helt ned, måtte sælge min elskede hest ;( og min søsters... så ja.. jeg har mistet ALT, alle drømmende,, VÆK.... Et virkeligt mareridt.. græder hverdag.... en virkelig berretning, skrevet af Catherina.......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mistet alt :( ?
Kommentér på:
mistet alt :( ?

Annonce