{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Puha, sikke en ferie ! {{forumTopicSubject}}

Puha, så kom vi "endelig" hjem fra ferie. smiley

Vi tog af sted til lufthaven i fredags, og hvor vi glædet os til at slippe væk fra hverdags bekymringere(hest og baby).

Søndag bliver vi ringet op af vores "dyrepasser" at min lille mand har smadere vinduet til hans boks, ude fra. Så han har fået et sår på mulen og et lidt længere oppe på næserygen. Intet der vil få betydning, det skal vaskes flere gange om dagen, og det er det.

Tirsdag bliver vi ringet op af min stedfars gamle kolega, der sprøger om vi har vores heste, da der rander 3 heste ude ved vejen(hestene står op af en meget trafiket vej) vi ringer så hjem til vores "dyrepasser" der hurtigt kommer her ud. Hestene er væk ! Så af sted går der efter dem. De finder så dem alle 3, men min ligger ned og dem der har fundet dem siger at han muligvis er blevet påkørt, da han lå ned i vejkanten da de fandt ham. Vores "dyrepasser" ringer efter dr. dyr som kommer så hurtigt hun kan. Mens ringer "dyrepasser" til os, jeg tager den og hun fortæller at min muligvis er påkørt, jeg pryder heeelt sammen, og min kære mor tager mobilen og snakker videre med hende, mens jeg sidder og stor tuder!

Dr. dyr kommer og tjekker ham igemmen hovede og røv. Det eneste hun fandt var de sår han havde i hovedet. Puha, han kunne bestemt ikke li at få en arm i rø'ven, for at se om tarme osv var iorden.. Men heldigvis er der intet sket, og han er ikke blevet påkørt.
"dyrepasser" ringer så og fortæller at alt er okay, og at der ikke er sket noget!
Sprøger mig ikke om jeg var lettet, eller om jeg var lettet !

Vi(min mor, vores dyrepasser og jeg) bliver så enige i at de bliver i deres boks, og at de så bliver luftet i snor et par timer, end til vi kom hjem..

Da vi så kom hjem i nat, skulle vi lige høre hvor vores bil var henne(hun havde fået lov til at låne den) den holdte vist i ejby, men Kim(hendes ven, der har kørt hende) og hans veninde var okay. Pis pis pis. Men Kim og hans veninde var okay, og så længe de er det så fuc'k bilen, mildt sagt.
Vi har så været ude og se bilen, hvor der hang et eller andet under bilen, vi kunne så ikke finde ud a hvor det kom fra. Kim fortæller så hvad der er sket.
vi prøver så at skube bilen lidt længere ind, men det nede under gør at bilen slet ikke kan køre... Vi får så ringet til tophjælp og bilen bliver kørt på værksted og så må vi seå se hvad der er sket med den..

Men udover alt det der er sket her hjemme, har vi haft en rigtigt god og hyggelig ferie. og vi har nydt den..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha, sikke en ferie !
Kommentér på:
Puha, sikke en ferie !

Annonce