{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

puha sikke en dag:/ {{forumTopicSubject}}

Dagen startede som en god dag, jeg skulle ride og sp skulle jeg undervise. Jeg gik ud på marken for at jente min hest og ser til min store forskrækkelse at en af dr andre heste er smurt ind i blod på mulen og får så kigget ned på dens ben og ser et rigtig grint syn, den har fået skrællet en stor del af huden på forbenet af så det bare hang som en flap, skyndte mig at tage den ind og ringede til ejer og dyrlæge. Dyrlægen kom ud og begyndte at undersøge det og skylle det og så kom ejer, dyrlægen sagde at det ikke så for godt og at ejer skulle tage en beslutning da det ville blive en dyr omgang de ville komme til at betale mere i regninger end hvad de havdr givet for hesten og dyrlægen kunne ikke være sikker på den blev klar igen da den havde fået skrabet så meget hud af at det gik ind til knoglen og hun ville ikke begynde at sy i det da de nye blodkar ikke ville nå at blive dannet inden huden ville dø, så ejer tog den svære beslutning og fik den aflivet. Jeg har aldrig overværet en aflivning og det var mig der holdte den da den fik sprøjterne...
Ikke det man regner med skulle ske!:/

Skulle bare lige ud med det, var godt nok rystet!:/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puha sikke en dag:/
Kommentér på:
puha sikke en dag:/

Annonce