Fremskridt - Fantastisk glad {{forumTopicSubject}}
Er så glad ...
Jeg købte en problem hest , som nogen ville kalde det ..
Hun er 10 år og redet forkert .. Hun har gået med hendes mor i næsten alle 10 år , så hun er belvet beskyttet af moren .. Hun ville ikke have man rørte hende under maven og heller ikke på benene og slet ikke bagbenene og hun sparkede bare man tog stropperne ved maven til dækkenet.. Hun sparkede altid ud og var sur ..
Der jeg fik hende var hun altid sur.. Kunne ikke engang trække med hende , uden hun flippede total ud .. Sparkede bed og var så stædig , jeg ikke kunne få hende til at gå.. Nu kan jeg trække med hende, hvor hun er glad og ørerne fremme og trasker bare så sød derud af !!!
Kan endda få lov til at børste bagbenene og alle fire ben uden hun sparker og er sur.. Kan godt finde på at ligge ørerne , men sparker ikke ...
Det er så dejligt .. Nu mangler jeg bare lige og lærer hende at blive rørt under maven , men det bliver bedre ..
Når vi er færdig med det og hun har accepteret det .. Så begynder vi med sadel væningen , hvor hun os er sur og sparker .. Og kan ikke stå stille ...
Og få spændt gjord .. Og i det hele taget alt det med ridning ..
Men før ville hun heller ikke snakke med mig , undgik mig .. Nu kommer hun hen til mig og er lydig og når man kalder på hende .. Kommer hun , hvis der ikke er meget græs der frisker !!! Hahah !!! Hun er super dejlig !! Det er bare så rart og have at hun bliver sødere og sødere !! Hun er bare dejlig !!!
KIG HENDE LIGE UNDER HENDES PROFIL !! Hun er NF og er max. 3 'er pony og 10 år og hedder Perle !!!
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
Kender godt den dejlige følelse!:-)
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 97 Svar: 893
- Dejlig julegave d:
Selvom det jo er kommet over noget tid, men altså xD
Fremskridt - Fantastisk glad