fantastisk fremskridt :'D {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
jeg er helt vildt glad lige nu! nu får i lige historien ;
jeg fik part på Mani i januar 2011. han var meget sur, man kunne ikke røre ham (strigle, sadle, give dækken på) uden han blev sur, bed og sparkede. det var meningen at jeg skulle være dressur-part, men jeg besluttede mig også hurtigt for at gøre noget ved hans sure adfærd. jeg begyndte at træne jordtræning med ham, der der skete ikke de helt store fremskridt før idag! selvfølgelig var han blevet lidt bedre som tiden gik, men jeg var ikke tilfreds og følte ikke at jeg kunne "nå ind til ham".
men idag da jeg lavede jordtræning med ham, fik jeg lov til at røre ham OVER ALT både med pisken og hænderne :') uden at han rykkede et øre. Det er den bedste gave han kunne have givet mig :') jeg er overlykkelig for at jeg endelig fik lov at røre ham. men desværre skal jeg snart sige farvel til ham, da jeg skal på efterskole og der er ikke flere ledige bokse til at jeg kan tage ham med mig men det han gav mig lov til idag er helt sikkert den perfekte "afskedsgave" :')
han er gået fra en hest der ikke ville røres - til en hest der vil røres og nusses :')
håber i gad læse det hele
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.847
jun 2011
Følger: 37 Følgere: 37 Heste: 1 Svar: 8
sep 2007
Følger: 72 Følgere: 64 Emner: 2 Svar: 117
Jeg trænede også jordtræning på min ex-part, og hun blev så meget dejligere at være sammen med.. Hun elskede fart i galloppen og man kunne ikke kontrollere hende ordentligt, så begyndte jeg bidløst, og hun blev såå glad og meget mere styrbar!
sep 2007
Følger: 87 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 59 Svar: 283
fantastisk fremskridt :'D