{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

hva stiller jeg op med hende -bruger {{forumTopicSubject}}

ja det er nu sådan at vi byttede mine helt nye elisabeth werth bandager til nogle pandebånd og en trense og sjovt nok er tingene ALDRIG dukket op, jeg har hendes tlf og adresse da jeg jo har sendt mine bandager.... for hun er på hg kan jeg jo se på hende log in men hun gider ikkke svare på mine beskeder så vi let kunne finde ud af hvad der skulle ske...

hva dælen kan jeg gøre med hende.. hun har en track nummer påstår hun på sin pakke som sku være leveret... men da ikke til mig men er jo bare hvad hun siger.. og når hun ikke svare er det ikke nemt at finde ud af hvad der er sket...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva stiller jeg op med hende -bruger
  • #1   14. dec 2010 jeg havde bare fået mine forældre til at køre med mig derover og så tage den derfra.

Måske den er blevet væk i posten jo men hvis hun har det tracking nummer hun siger så burde hun give dig det så du selv kunne se om den var leveret eller ej.

• #2   14. dec 2010 kør til adressen

• #3   14. dec 2010 nu er ku jeg selv køre derinde men har 2 børn som også skal passes og fra lolland til KBH er lige en lille vej smiley ja men uanset hvad jeg skriver til hende gider hun ikke svare har også skrevet hun skal svare så vi kan tage den stille og roligt og finde ud a hvad vi gørr...

• #4   14. dec 2010 Har hørt om andre i samme situation, som har politi anmeldt vedkommende..
    Det er bedrageri, så ville skrive til hende, hvis hun foresat ignorerer dine henvendelser, så bliver du nødt til at anmelde hende.

• #5   14. dec 2010 Jeg havde samme problem med en anden bruger herinde, og skrev til hende a jeg ville kontakte politiet hvis ikke jeg havde pakken inden for en vis tid, også skrev jeg inde på hendes heste, om hun ville kalde sig selv tyv for så og så mange penge...

• #6   14. dec 2010 Tag børnene med..

• #7   14. dec 2010 Atli Foto: hvorfor vil du lige tage børnene med? Det ville jeg som forældre nok ikke gøre, synes ikke de bør rodes ind i noget af den slags, hverken som "hjælpemiddel" el. påhører... håber trådstarter får sine ting..

• #8   14. dec 2010
    Gør det til en udflugt og tag mand og børn med.
    Børnene bliver sat af sammen med farmand et sted ( tivoli fx. ) også kører du ud til adressen imens og kan komme tilbage og hygge med familien.

Eller få børnene passet den dag.

• #9   14. dec 2010 Lotte W - De bliver da heller ikke blandet ind i noget, når hun er 22 år er det begrænset hvor gamle ungerne er..

Jeg ved min 1½ årige elsker at kører bil, og hvis hun komemr ud og jeg snakker med en fremmed kunne ikke komme hende mindre ved.. Hun aner ikke hvad der foregår

• #10   14. dec 2010 tro mig, små børn opfatter mere end du lige regner med, så jo en på 1½ ville godt opfatte det, hvis mor pludselig hidser sig op overfor en fremmed eller hvad det nu kan udarte sig til. jeg arbejder selv i vuggestue, og det er ufatteligt hvor meget sådan nogle små pusser forstår. de har ikke det voldsomme verbale sprog i den alder, men forståelsen den er der..
    Så jeg ville helt klart vælge forslaget som Krikken kommer med, hvis de skal med den vej..

• #11   14. dec 2010 Det påvirker da ikke børnene at sidde i bilen mens mor banker på hos snyderen

• #12   14. dec 2010 Lotte W - Hvorfor hidse sig op? Det hjælper jo ikke.. Så stiller folk sig da først på bagben

• #13   14. dec 2010 jeg mener heller ikke nødvendigvis hun bør hidse sig op, men man ved jo ikke lige udfaldet af samtalen, hvis man i forvejen er irriteret over ikke at modtage sine ting. Det er bare min holdning, jeg ville ikke tage børnene med, sidde i bilen er fint nok, jeg læste måske bare teksten, som at børnene skulle bruges som "hjælpemiddel", og det var der jeg lige stod af.. Men anyway, det kan gøres på mange måder, hvad med at spørge efter track nummeret, så du selv kan tjekke hvor langt pakken er, så opdager du vel om den er god nok

• Rikke
    Rikke Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 8 Svar: 45
    #14   14. dec 2010
    Hvis ikke hun har givet dig nummeret og ej heller vil svare når du beder om nummeret, så meddeler du hende, at du kontakter politiet om 2 dage, hvis ikke I har fundet en løsning på problemet.
    Når du anmelder hende, kører du op til nærmeste politistation og medbringer al korrespondance samt adresse og info på hende.

• #15   14. dec 2010 det der tack nummer , har du fået det eller

så kan du jo se det eller ringe til post dk

• #16   14. dec 2010 Lotte W - Hvis man ikke kan kontrolere sig selv i sådan en situation, så mener jeg ikke man skal tage afsted.. Så kan man lige så godt side hjemme og skælde ud..

Hjælpemiddel? Øh nej, børn skal ikke udnyttes på nogen som helst måder :S

• #17   14. dec 2010 Ali. nuved jeg at jeg højst sandsynligt ville blive rigtig rigtig sur og mine unger er 2 og 7mdr og ville ikke tage dem med på sådan en lang køretur for hvis nu hendes "mor" eller hun hidser sig op ved jeg at jeg ikke ville kunne styre mig... og den mindste er ikke ligefrem bil favorit... men har jo op til flere gange bedt hende om bare en lille reaktion og skrevet jeg ikke er sur hvis hun bare gider at svare så vi kan finde ud af hvad vi gør... og det svare hun ikke på så track nummer får jeg nok heller ikke oplyst da hun jo uanset hvor flink jeg er ikke gider svare.... for hun virkede rigtig rigtig sød- oh hendes mor ringede til min svigermor for at høre om vi havde modtaget pakken..?? hvorfor pokker ringer de til hende?? så skrev til hende at denne adfær så jeg mig da gerne frabedt da hun har mit nummer og adresse så kan kontakte mig... og ej heller det har hun ville svare på...

• #18   14. dec 2010 Tro mig - hun læser garanteret dine beskeder.

SKriv til hende at vhis du ikke ser dine varer (enten dem du sendte eller dem hun skulle sende)... vil du enten selv troppe op hos hende og/eller politianmelde hende.... og naturligvis vil offentliggøre hendes navn m. advarsler om at handle m. hende.

Derudover må du kunne få hende bannet fra sitet.

• #19   14. dec 2010 susi det er prøvet..

skrev sidste besked til hende at gav hun ikke snart en besked eller lign fra sig så ville jeg gå videre med dette da jeg jo kan se hun logger ind, så hvorfor hun ikke svare... jeg vil jo bare vide hvad vi gør... da jeg synes hendes behanling er meget tarvelig og jeg synes det er uheldigt at sådanne brugere er med til at ødelægge handler mellem folk så kom med et svar eller må jeg jo melde admin om dette og offentliggøre hendelsen og dit navn og lign.

• #20   15. dec 2010 Du må ikke offentliggøre hendes navn herinde. Det er udhængning, men meld hende da til politiet..

• #21   15. dec 2010 helle ja det ved jeg men i pb kan folk jo godt se om de kender hende

Kommentér på:
hva stiller jeg op med hende -bruger

Annonce