Dialog hercules og manya strigler xD {{forumTopicSubject}}
jep jeg vil nu forklare mig og Hercules da i går . underholdene !
hercules står på folden og ligner en der har mistet evnen til at bevæge sig !
manya (mig) kommer gående ud mod leddet kalder glad "Herculeeees kom her! vi skal til stævne i dag !"
Hercules tænker *Hvis jeg nu står helt stille og lader som om jeg ikke er her så opdager hun måske ikke jeg er her og glemmer at hun skal have mig ind!*
Manya kalder og kalder og hercules føler sig mere og mere usynlig..
Manya åbner ledet og går ud på folden mod hercules.
Hercules tænker: *Fuck 'fuck 'fuck ! hvad gør jeg ! JEG HAR DET ! jeg stiller hovedet ned i det høje græs så kan hun ikke se mig.!*
Manya komer helt hen til hercules. "kom så drengen" siger manya "nææh nej snuske jeg er jo den fyrrige hingst som ingen kan se ! se selv jg går ikke når du trækker i grimen !" manya griner "nå men okay så den fyrrige hingst har måske ikke lært at flytte benene !?" "Hercules surmuler lidt og ser så den gullerod som stikker ud af manya lomme. "Jo det har han faktisk men det er kun hvis han får den der gullerod" siger hercules og kaster med hovedet.
Manya griner og trækker gulleroden frem. Hercules går stille og fint efter manya ud af leddet og mod indkørslen. I indkørslen står der en sten som der jo altid gør. "STOP Manya !!" vrinsker hercules og halv stegler og stopper bræt. manya siger " Hvad er der nu hercules ?" "kan'kan'kan'kan du ikke se det ! Den har store hjørner og er stor og er grå og UUH den vil spise os ! Pas på den går til angreb !!" Manya ignorerre ham og trækker ham længere ind i indkørslen forbi stenen mens hercules er helt nede i knæ og pruster vildt "manya manya det gør du ikke . jeg holder øje med den hvis du dækker min side !" Manya Ignorere ham bare igen og hercules følger med.
Manya tager striglerne frem og begynder at strigle hercules når hun når benene løfter han bem og slår dem fremaf. "haha! du kan ikke fange dem! skal jeg sætte dem hva' ? skal jeg det ? ha der fik jeg dig igen !!" siger hercules og slår med hovedet.
manya siger " jo hvis jeg ville men jeg venter bare til du får ondt i benet og bliver nødtil at sætte det! " *pis* tænker hercules og sætter hoven ned.
så når manya til manen som jo skal flettes.
Manya tager fat i en tot og hercules begynder at svinge vildt med hovedet " kan du høre det manya!? de jolder fest hos Findus på tippevangen ! og hvis de nu kommer herop skal de altså ikke se mig med flettet man !" siger hercules.
Manya er efterhånden begyndt at blive lidt ireterret.
"Nej hercules ! de står alle sammen og bliver striglet og det skal du også! fyrrige hingst HA ! hvorfor tror du det hedder hingste man når man fletter den !? og hvorfor tror du den er så pæn !? nok ikke fordi hesten står og svinger med hovedet vel smartass!"
Hercules vender hovedet mod manya " skal du kalde mig smartass? " og slår med hoven. "ja for du er jo ikke en fyrrig hingst siden du ikke kan stå stille og så flettet man. "åårh jeg kan ikke holde smerten ud manya ! okay jeg er en vallak jeg indrømmer det ! undskyld jeg har løget for dig så længe ! jeg skal nok stå stille!" Hercules bidder i manyas ridehjelm som ligger på bommen som han er bundet til svinger lidt med den mens han stille mimer "du skal nok klare den, du ligner ikke en pige, du skal nok klare den, du ligner ikke en pige!" Manya griner "det vidst jeg altså godt hercules ! " Hvad !? hvordan det!? " haha hercules du er en blondine og dermed også blondine dum"
Hercules slipper rsit offer ( ridehjelmen ) og står stille resten af tiden mens han surmuler.
manya giver ham en gullerod og han liver lidt op og de tager til stævne og vinder det hele (irl)!
haha det var så igår xD
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.527
feb 2006
Følger: 117 Følgere: 138 Heste: 8 Emner: 108 Svar: 214
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 240
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 19 Emner: 138 Svar: 2.412
Dialog hercules og manya strigler xD