Part, lånehest, købe hest eller? {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg jo sat mine islændere til salg. (undtagen Aldis), pga. manglende interessere for islændere.
jeg er springrytter med stort S og der kan de desværre ikke følge med længere.. (og så er jeg aaalt for stor..), dette gør jeg ikke "nyder" at træne dem, da jeg ikke kan vise det frem ved hjælp af stævner mm..
Men jeg savner virkelig at ride!
Derfor er jeg super meget i tvivl, om jeg burde finde en part, en lånehest, eller købe en hest.
Omkring at købe en hest, er jeg rimelig meget i tvivl, da jeg er på SU.. Det samme med at låne en.
Dog har jeg bare ikke lyst, til at betale ca. 500 kr, for at ride en hest et par gange om ugen, da alle de partryttere jeg selv har haft, har redet gratis - da de jo hjalp mig med at nå alle hestene.
Hvad ville I gøre I min situation?
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Finde en gratis part :o)
Kan man sagtens også evt. betale for ridehuskort hvis der ikke er et ridehus på stedet.
jan 2004
Følger: 42 Følgere: 35 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 2.589
Lotte - det har jeg også tænkt.. Det er bare så dyrt med opstaldning herovre. :s
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Tja... Det er vel om at finde en part ejer man kan med...
Har en part jeg har haft i 4år mener jeg... Jeg rider når der passer, hvilket imens jeg går i gymnasiet er hver 2-3 uge... Må ride som jeg vil, det er op til mig selv, så længe jeg ikke skader hesten.
Så der er ikke nogle krav fra ejer, andet end at jeg rydder op efter mig selv og behandler hesten pænt...
Ang. at købe hest også få par til at hjælpe med opstaldning.. Dont...
Ville føle mig ret udnyttet hvis part ejer gjorde det og jeg fandt ud af det.. Ville føle det som om jeg bare var der for pengenes skyld og ejer ikke ga dhave mig der egentligt.
jan 2004
Følger: 42 Følgere: 35 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 2.589
Part, lånehest, købe hest eller?