{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

At have hest under uddannelse {{forumTopicSubject}}

Da jeg virkelig går at overvejer at købe hest om to år, hvor jeg er færdig med skolen og et sabbatår, hvor jeg forhåbentligt får tjent en masse penge ind, har jeg lige et par spørgsmål til jer med hest under uddannelse.

1. Hvor lang transport havde I til skole/ arbejde?
2. Følte I, at I havde tiden til hesten og ridningen eller i stedet, at I havde taget munden for fuld?

Jeg håber meget på, at komme ind på en skole i enten Roskilde og København (et par timers transport hver vej), men det er virkelig en drøm, jeg brænder for, og jeg er villig til at knokle for at nå det hele. Drømmer virkelig om snart at gå ud at købe ny hest.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At have hest under uddannelse
  • #2   16. jul 2010 Jeg har 45 min til arbejde og 1 time ud til hesten. Men rider ham så også kun 3-4 gange om ugen (han står i løsdrift).

Synes ikke jeg har taget munden for fuld, for min hest er noget af det bedste i mit liv og vil ofre meget (også tid) på ham smiley

• #3   16. jul 2010 Jeg syntes det var for meget med hest mens jeg er under uddannelse, så jeg har lånt min pony ud til den rideskole jeg også arbejder på. Min pony får motion, og jeg ser til den mindst hver gang jeg er på arbejde. Men må indrøme at hvis det ikke var fordi jeg havde den i forvejen, så vil jeg ikke købe hest som jeg har det nu. Men det afhænger af, hvor lang tid du bruger på lektier, arbejde, venner osv. For det tager meget itd at have hest, og det er hårdt arbejde også smiley

• #5   16. jul 2010 Jeg ønsker mig det bare så meget - så meget at det er helt forfærdeligt! Lektier vil jeg kunne bruge tid på under transport til og fra skole, og jeg vil absolut ikke have noget i mod at bruge min eftermiddag/ aften på hest og lektier. Jeg er alligevel ikke typen, der skal sidde foran fjernsynet hele aftenen eller være sammen med venner og veninder hver evig eneste dag. Hesten vil jeg kunne få til at stå ret tæt på også.

Jeg har bare gået og ventet på det her tidspunkt (altså om 2 års tid), hvor jeg ville få råd til det, men nu er det pludselig bare tiden, jeg er så pokkers i tvivl om.

• #6   16. jul 2010 ' det handler om at prioriterer :). Hvis det er noget man virkelig vil, så kan det også sagtens lade sig gøre :).

• #7   16. jul 2010 jeg boet 2 times transport fra mit uddannelses sted og havde 2 fritidsjob, og kunne sagens finde tid til hesten og ridningen hver dag. jeg brugte bare tiden i toget/bussen til at læse lektier i.

men jo jeg knoklet også for at få tid til det hele, og vennerne blev ofte valgt fra fordi tiden simpelthen bare ikke var til dem.

Kommentér på:
At have hest under uddannelse

Annonce