{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Fortryder så meget {{forumTopicSubject}}

At jeg solgte min pony den gang =(

Især i dag da jeg er hjemme ved mine forældre for at passe deres hund, fordi de er på camping. Og kæresten er på arbejde og kommer først hjem sent...

Så ville det være godt at have hende og tage ud til nu ogride en dejlig lang tur =) Ihh hvor jeg dog savner hende!!!!

Andre der har fortrudt de solgte deres heste??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortryder så meget
  • #1   9. jul 2010 stemmer i med jer, skulle aldrig have solgt min ponse dreng...

• #2   9. jul 2010 Jeg fortryder så meget salget af min gamle pony, et år efter døde han pga deres uagtsomhed smiley

• #3   9. jul 2010 Jeg beholdt min gamle pony, som jeg har haft sden 98, og i dag er 23 år smiley Det har ejg aldrig fortrudt...

Kan godt forstå I savner jeres.

• #4   9. jul 2010 Savner også min så inderligt meget.
    Men hvis jeg stadig havde ham, havde jeg aldrig mødt de andre dejlige heste jeg nu kender- men det måler sig selvfølgelig ikke med ham..

• #6   9. jul 2010 Ja det er fandme træls nårman finder ud af det var forkert =( Øv

• #7   9. jul 2010 Jeg solgte ikke min gamle pony...han blev hos mig og nød sin pension. Det gør sig i øvrigt også gældende for min nuvæende hest, som har fulgt mig i tykt og tyndt - han skal heller ingen steder!!

• #8   9. jul 2010 min blev solgt til finland, og gik i flere år og troede at jeg var blevet snydt af køber.. men har så fundet ud af med hjælp fra fjordhesten.dk at han ER i finland og at han har været ved den samme ejer lige siden kan kom derop, og hans indrejse dato passer fint med det tidspunkt jeg solgte ham, så det må man vel gå ud fra betyder at de holder af ham, håber jeg... men chancen for at jeg ser ham igen er lille... men på den anden side, hvis jeg så ham tror jeg savnet ville blive støre... Går med overvejelserne om at købe en unghest, og der er fjorhesten en race jeg overvejer, for mine bedste ride år forgik på jesper og måske det kan blive sådan igen, ikke med jesper, men en anden dejlig fjordreng..

Kommentér på:
Fortryder så meget

Annonce