26. feb 2009 Følger: 17 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 40
Jeg fortryder!! {{forumTopicSubject}}
Min kæreste, som jeg har haft i hvad, et halvt år snart, ligegyldigt hvor lang tid det er, så ja, jeg holder virkelig meget af ham, og elsker ham rigtig højt..
Vi har ikke set hinanden lang tid nu, og efter 3 mdr hvor vi havde haft noget (han boede da i kbh) flyttede han hjem til sine forældre tæt på mig, og han mistede så sin læreplads, jeg har hjulpet ham meget med den læreplads, jeg har haft ringet til min onkel, som så for 2 måneder siden tog ham ind.. s¨å nu havde han sin læreplads , og ja, nu har han haft det i 2 mdr, men pt arbejder de meget i norge, hvor han kun lige er hjemme i weekendterne, og så mod norge igen, men han har så valgt lige siden, at når han er hjemme , så vælger han byen, og vennerne, hele tiden, jeg har ikke set ham siden han fik den læreplads, og det irretere mig, gør mig ked af det, men anyways.
Han skriver nu til mig iaften, at det er slut, han vil ik mere, fordi han føler det går ud over mig at han ikke er hjemme.. samtidig siger han hvor i og å meget han holder af mig, og virkelig ikke ønskede det her., men så forstår jeg ikke hvorfor han så vælger fester, hver gang han er hjemme..
Jeg kan ikke skrive med ham når han er i norge, da han ikke har mobilen med, da han mangler kraftig penge, og derfor ikke har råd til at skrive på mobil deroppe..
men når jeg siger at jeg ik forstår han så vælger venner og byen gang på gang, så kan han ikke svare på det -.-
Jeg fortryder ret meget lige nu, at jeg ringede til min onkel dengang, med hensyn til lærepladsen ;s.
maj 2010
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 916
Sådan er der mange, specielt drenge, der har det, når de er unge. Der er ikke så meget andet at sige, end "store idiot". Hvis han reelt gad dig, så havde han sat dig over byture og vennerne. Gør han ikke det, så er der meget bedre fyre derude for dig.
feb 2009
Følger: 17 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 40
okt 2006
Følger: 130 Følgere: 158 Heste: 4 Svar: 1.528
feb 2009
Følger: 17 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 40
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.327
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Det er jo den du dele dit liv med (ja ja måske ikke så seriøst altid)
Selvfølgelig selvom man får en kæreste, må man ikke glemme sine venner, men hvis man har en kæreste, kan man ikke bare altid eller for det meste droppe hende/ham for sine venner og stille kæresten i anden række!
Det holder dælme ikke...
Desuden hvis det er ægte venner, så er de der også bagefter, selvom de måske har været overskygget lidt, men kæreste lyset har skinnet allermest!
jun 2007
Følger: 71 Følgere: 66 Heste: 6 Emner: 36 Svar: 415
Min kæreste kunne aldrig finde på at vælge sine venner frem for mig. Men vi er også helt sikre på at det skal være os to for altid. Men self. Må han være sammen med sine venner, hvis han vil.
Men i dit tilfælde tror jeg ikke han elsker dig på den rigtige måde. Men frys ham lad være med at svare ham, og hvis han så elsker dig, finder han ud ar det efter et par dage.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Så tja bedste råd er move on, det var nok også kommet selv om han ikke var rejst til Norge. Der masser søde fyre derude, ser du din onkel kan du jo sige han ikke skal holde hånden over ham for din skyld, da i har slået op. Så han er på egen ben, så passer han sin plads nu er det jo fordi han er dygtig nok. Du skal nu ikke være ked at du fandt ham pladsen, det var en god gerning, og ja gode ting for andre, skal komme tilbage til en igen engang.
Godt jagt på drømmefyren, du skal nok finde ham derude.
Jeg fortryder!!