{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.489 visninger | Oprettet:

Hårfarve... Fortryder {{forumTopicSubject}}

Jeg havde sådan en "blond/brunt" farve(leverpostejs agtig), hvor jeg synes den var lidt for kedelig. Så farvede det så, hvor det blev en anelse for rødt, så nu har jeg så fået permanent rødt hår...
Fortryder det så fandens meget.. Kunne seriøst sidde og tude over det!

Har skrevet med min frisør om det, men hun mener at den røde farve vil blive ved med at vokse ud, selvom jeg farver der igen..

Har nogen af jer oplevet det samme og fundet en løsning?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hårfarve... Fortryder
  • #1   12. apr 2014 Mørkebrun eller sort plejer hos mig, fint at kunne dække det røde. smiley
    Der kan måske være lidt rødt skær, men det er også det eneste. smiley

• #2   12. apr 2014 Er det bare mig, eller giver det ingen mening at den røde farve skulle vokse ud, selvom du ikke var rødhåret før? o.O

Men hvis det er tilfældet, så kan jeg måske trøste dig lidt med, at jeg er naturligt rødhåret og i mange år hadede det. Nu er jeg ret glad for det, for det betyder at når jeg farver mit hår, så kommer der altid en varm glød i farven, i stedet for bare en mat brun f.eks. Så jeg har lært at elske det, og kender mange andre naturligt rødhårede der har oplevet det samme.

• #3   12. apr 2014 Det lyder slet ikke logisk i mit hoved.... Hvordan skal farven kunne ligge sig permanent i hårrødderne, som hele tiden bliver nydannet - for altid? Ej, det tror jeg ikke på. Der må være en bedre forklaring.

• #4   12. apr 2014 Nej smut du er ikke den eneste?

det giver heller ikke mening i mit hovede smiley

• #5   12. apr 2014 Tak smut, men fortryder det nu stadig meget... Det er bare rigtig svært at leve med, at jeg måske aldrig mere kan blive andet end rødhåret(ikke at jeg har noget imod folk med rødt hår, men synes bare ikke det klær mig).

Men ja, forstår heller ikke hvordan den kan blive ved.

• #6   12. apr 2014 De røde pigmenter kan skinne igennem i meeeeeeeeget lang tid..

• #7   12. apr 2014 Jeg tvivler nu altså meget på at du bliver ved med at være rødhåret. Der vil med stor sandsynlighed være en rød undertone i, indtil det farvede hår er vokset ud. Men at din frisør siger at det hår der vokser ud også vil være rødt, lyder virkelig ikke rigtig i mine øre.
    Evt. kan du jo prøve at gå ned i butikken til en anden frisør og spørge hvad de tænker, og om de eventuelt kan gøre noget.

• #8   12. apr 2014 Okay, jeg havde læst det som om, at farven ville trænge igennem...
    Men at det skulle sætte sig i rødderne, det giver ingen mening i min verden... o.O
    Rødderne vil altid blive påvirket når vi farver vores hår, men der sker intet andet end nuance ændring, en decideret farve ændring burde ikke kunne lade sig gøre, da vores hårfarve jo er bestemt af gener. smiley

• #9   12. apr 2014 Som And siger, så er det meget svært at få rød farve ud, når den allerede sidder i - selvom rød hårfarve er noget af det, der holder i kortest tid, så sidder det røde skær i håret i riiigtig lang tid. Jeg havde farvet mit hår orange/rødligt før jeg farvede det brunlilla og derefter sort, og nu hvor den sorte farve er falmet har jeg stadig rødligt hår, på trods af at det måske er over et halvt år siden, jeg farvede det sort, og endnu længere tid siden jeg farvede det rødligt. Men nu har jeg så også farvet mit hår rødligt i lang tid. Pointen er - det er svært at få det rødlige ud af håret. Det eneste du kan gøre er at forsøge at få lavet nogle reflekser i håret, der trækker den røde farve ud, og derefter farve det over med brunt smiley

• #11   12. apr 2014 Pinnedrengen, selvom du har brunt hår, vil du stadig få gulligt hår ved afblegning, det er næsten umuligt at få en "almindelig" blond farve medmindre man afbleger det flere gange smiley Hvis man vil undgå gulligt hår skal man op og bruge volume 40, og der kan man så efterfølgende sidde og pille totter af, fordi kemikalierne er så stærke, at dit hår bliver helt stegt smiley

• #12   12. apr 2014 Dit nyudvoksede hår, bør ikke kunne blive rødt, når du førhen har været mørk blond- din bestemte hårfarve ligger i genet og vil derfor ikke kunne skifte grundet hårfarvning, dog kan den røde farve blive siddende som 'skær' i det allerede farvede hår - selvom at du trækker farven ud smiley

• #13   12. apr 2014 Jeg farvede mit hår knald rødt for 2 års tid siden, det blev jeg hurtigt træt af, så jeg smed en brun hårfarve oveni et par måneder efter, desværre var det røde skær der stadig. Det tog mig 1½ år at få det røde skær væk fra mit hår, og i dag er det nærmest helt blond i solen smiley Synes også, det lyder lidt sært, at den røde farve sidder permanent i dine rødder, men jeg synes du skal prøve, at smutte i Føtex og købe noget "Color Remover", det brugte jeg et par gange, og det hjalp en smule smiley

• #14   12. apr 2014 Vil lige sige at mit hår altså ikke var knald rødt da jeg farvede det(mere blond med rødligt skær) og det er det stadig, bare mørkere efter jeg farvede det brunt.

• #15   13. apr 2014 Det er ligemeget om det er knaldrødt eller ej - skæret vil stadig sidde i håret i meget lang tid smiley

Kommentér på:
Hårfarve... Fortryder

Annonce