{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
18.666 visninger | Oprettet:

Fra sort hår til brunt? {{forumTopicSubject}}

Davs smiley Jeg er en af de der dumme mennesker som farver sit hår sort heletiden og så fortryder det senere. Har haft sort hår i rigtig langtid og har farvet det ovenpå mange gange for at farve udgroninger, men vil nu gerne have det brunt men er det overhovedet muligt? smiley

Havde tænkt på den her hårfarve:
http://twilightguide.com/tg/wp-content/themes/Aspire/graphics/cat/kristen-stewart/kristen-stewart-646.jpg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra sort hår til brunt?
  • #1   10. jun 2012 jeg afblegede mit sorte hår to gange også farvede jeg det brunt bagefter..

men det var rigtig hårdt for håret og der findes garanteret bedre løsninger.. dog ikke nogen jeg kender til..

• #3   10. jun 2012 bare farv hårt når du begynder at få udgrøninger, det giver en mere natrulig overgang smiley

• #4   10. jun 2012 Jamen har i virkeligheden meget lyst hår, hvilket jeg savner da jeg er træt af at farve det heletiden og synes jeg ser tykkere ud med det sorte hår haha smiley

• #5   10. jun 2012 Afbleg/affarv eller lad det gro ud, det er de eneste muligheder du har hvis du vil have det lysere igen. smiley

• #7   10. jun 2012 Sian: Ja men det var mere om jeg kunne det når jeg har farvet det sort så mange gange smiley

Friesertøz: Hvor er du sød, tak smiley

• #8   10. jun 2012 kan du sagtens, har jeg selv gjort, det skal bare afbleges nogle gange. men vær forberedt på dit hår bliver smadret. har selv afbleget det efter at have farvet det sort riiiigtig længe, og efter at have det rødt osv. kan sagtens lade sig gøre.

• #10   10. jun 2012 Jeg er selv igang med den proces. Jeg var helt sort, men ville være lysere. Jeg tog til frisøren som gav mig lyse striber i. Så ventede jeg to måneder og fik gjort det samme. Nu har jeg fået det gjort 3 gange og er blond. Det er den eneste måde at gøre det på hvor du ikke ødelægger håret. Det er en længere proces men resultatet er ikke pisgult ødelagt hår.

• #11   10. jun 2012 Du skal få lavet en masse lyse reflekser, og så derefter kan du gå ind og komme den ønsket farve i,(skyllefarve, toning), dette er den mest skånsomme måde for dit hår. Ellers tag en afblegning og kom 2 spsk alm shampoo i, start med at smørre det i dine spidser og så lad det sidde i i ca 10-15 min (alt efter hvor hurtigt farven lysner) og så kom det sidste i din bund og la´ det virke indtil spidser og bund har samme farve. Efter kommer du den ønsket farve i (brun).
    Held og lykke smiley

• #12   10. jun 2012 Jeg bliver klippet og farvet fast hver 3 måned og jeg får altid lyse striber og ja det er meget hårdt for håret
    har også overvejet at få det i en mere brun farve for at skåne håret i en periode smiley
    Mvh Natasia

Kommentér på:
Fra sort hår til brunt?

Annonce