Jeres dag med hestene :D {{forumTopicSubject}}
Wee ! En super dag !
Filippa var bare så sød ! Hun gik rigtig godt. Eller i hvert fald til forhold med at hun går med en sadel der passer af r*v til. (min egen er til omstopning) Så hun kan godt gå lidt spændt, da den trykker. Men niks. Ikke så meget idag. Hun var mega løs. Skridtede, travede og galoperede som en drøm ! Ærgeligt at jeg ingen billeder fik. Og så fiki jeg lige en af de andre tøser til at lave en par tilbagetrædninger på hende. (Er ved at øve LA-øvelser) Og bagefter prøvede jeg så selv ind imellem, når jeg skridtede. Så fik også øvet en masse parader, kontragalop og schenkelvigninger i skridt og trav. Så var bare hele øvelsesregistret igennem idag, og synes faktisk at hun klarede det rigtig godt, til forhold med at jeg ikke har trænet så seriøst siden først i februar. (Tiden har ikke være der)
Så det var bare mega dejlig.
Og så lige noget lidt sjovt fra igår. Som jeg skrev ovenståede, så passer sadlen ikke, så igår tog vi en slap-af-dag, og skridtede uden sadel. Da jeg hoppede op, blev hun rimelig "vild" . Line (underviser) blev nød til at trække mig den første runde For hun spændte bare ryggen op (hun har gjordkrampe) som om hun kunne bukke når som helst, og så trippede hun bare helt vild. Tro mig ! Det var ikke særlig betrykkende at sidde der ! Heeh. Men så var hun så også sød bagefter
Hvad har i lavet idag, både med og uden jeres heste ??
Har i oplevet noget sjovt ?
aug 2004
Følger: 60 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 396 Svar: 1.595
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
jun 2004
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.214
Så har jeg renset 3 stk sadler og hovedtøjer, og nu gider jeg ikke mere i aften
nov 2005
Følger: 194 Følgere: 170 Heste: 7 Emner: 392 Svar: 2.540
jeg håbe den gå breder i morgen skal i bio og ud og spiser i morgen
men avavavavav
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
nov 2005
Følger: 194 Følgere: 170 Heste: 7 Emner: 392 Svar: 2.540
okt 2005
Følger: 143 Følgere: 139 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 2.512
Sidder nemliq herhjemme oq er syq .
Oq i Søndaqs blev Fusentast halt oq jeq rider ikke Gismo liqe for tiden .
Så det er ikke så fedt !
Men skal derud i morqen oq så skal Fusentast ha qodt med opmærksomhed oq striqles qrundiqt !
Gismo skal jeq bare hyqqe lidt med når han ikke qår undervisninq
Overvejer lidt om jeq skulle taqe dem beqqe ud oq ''Total - Soiqnere'' her i weekenden ?
Men ja .. Som saqt har jeq siddet her hjemme hele daqen .. Oq rediqeret billeder .. Kedeliqt , men så har man da noqet at lave ..
Men skal i skole i morqen oq så ud til ponyerne baqefter .. Hyqqe .. (Det sidste altså .. Hiih)
- Kraam .
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 67 Svar: 179
først strigle , og jeg fik striglet rigtig godt igennem ,
og efter det tog vi på skridt tur sammen med louise og diane . Og vi red forest hjem . wee er bare glad .
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
feb 2006
Følger: 120 Følgere: 113 Heste: 7 Emner: 42 Svar: 504
Nok den værste lorte dag i mit liv..
Jeg skulle have undervisning, det gik også fint i opvarmningen, men da min ridelærer kom blev det bare til noget lort, loke spændte fuldstændigt, hoppede rundt og stivede sig hver gang jeg tog lidt i den indvendige tøjle for at bukke ham lidt, så jeg blev tilsidst så sur at jeg red ind på midten hvor min ridelærer overtog ham og red på ham.
Hun kunne så heldigvis godt mærke at han var dum, og når han endelid slappede af og gik roligt, gik han med hovedt mellem benene, ikke lige meningen.
Og kunne hun få ham op igen?! NEJ!
Så vi er blevet enige om at han skal have et par dages hygge når han har redet team cup på fredag.! Rigtig fedt han bliver så dum nu..
Han virker som o han ikke kan overskue at man forlanger noget, det er altså noget vi har lavet hver dag i snart 2 år, selvfølgelig med skovture ind i mellem..
Tror I det kan have noget at gøre med at han er ved og få skiftet foder??
Så rent ud sagt, lorte dag!
Jeres dag med hestene :D