{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Jeres dag? {{forumTopicSubject}}

Hej mennesker smiley

Vil lige dele min dag med jer og så læse om jeres dag smiley

Min dag startede kl 07:00 hvor min alam vækkede mig:)
Så lige spise nogle osterejer og ryge en morgen smøg og så op.
Lukke heste ud og muge hele stalden og så kunne bunden i alle bokse tøre.kl 11 fik jeg styr på vores høns og vakler (fjerkræ)
Så kl 12 gik jeg igang med at ryde staldgangen op og få udstyret på deres pladser.
Efter det ved en 14 tiden blev jeg trætaf at se mit gulv i stalden. halv brækket op og lidt beton/mure brokker. Så tog et jern rør og gik i gang med at brække mere op. Og ved 9 tiden efter at min kæreste og ven hjælp mig fik vi brækket 16 meter op via et jernrør og en gammel kløv øks. Så ville vi se hvor meget sand der skulle væk før vi kom ned i den højde fra gulv til loft for at hestene kunne være der inde for de regler.
Så vi kørte 6 trillebør sand væk og hvad støder vi på????
Et lag plan beton gulv mere ;s

Så lige et spørgsmål til jer.
Loft hæjden skal jo være 2,60
Vi målte fra det ny opdagen beton gulv og så på til en loft rykning
(vores loft i stalden er i små buer.)så op til det lavest punkt på loftet var der 2,55 og det højdest sted 2,70
Har det betydning eller skal vi brække det ny opdagde beton gulv p osse ??

Vi holde ved 11 tiden med at arbejde:)

Hvordan er jeres dag gået"

Obs !! GOD BAGJUL OG GODT NYTÅR!!"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres dag?
  • #1   31. dec 2012 Jeg.... Æhhh... Kan ikke lige huske hvad jeg har lavet idag faktisk...

• #2   31. dec 2012 Vil sige at i kunne beholde det nyopdaget gulv. Da højden er okay.

• #3   31. dec 2012 Wicki i morgen vil vi grave mere af sandet ud, så vi kan finde ud af hvor det nyopdagde ligger. Vores udlejer viste ikke engang der lagde 2 lag beton med 30-59 cm mellemrum smiley
    Så vi skal lige undersøg om det er i hele stalden eller det kun er der hvor vi lice gravede lidt sand ud. 1x3 meter smiley

• #5   31. dec 2012 Tjaa.... stod op, spiste morgenmad, trænede hesten (Løsspring) Gik med hende, og hun blev bange for sin skygge 3 gange (Tosse xD) tog ud og handle, kom hjem også tog jeg på uplanlagt tur i biffen for at se hobbitten med min veninde og nu Lektier smiley

• #6   31. dec 2012 Sov til meeeget sent og nød det smiley Helt til klokken kvart over 9. Har ikke fået den største søvn i nat, Bella har fået hvalpe(pivdyr, falsk drægtig/falsk mor) og selvom det bare er pivdyr kræver de godt nok pleje .. Bella efterlader dem til os når hun skal sove eller så roder hun rundt og skal give dem mælk og så har de åbenabrt gang i noget, er aktive, for hun pev da ihvertfald med dem længe og ruflede rundt. Så jeg fik opgaven meget tidligt i morges at skulle passe de små basser med hende.

Ud og ride nogle rideskoleheste som jeg har fået æren af at ride op inden undervisning starter igen fordi min krikke er noget af en klump på hendes ben, så hun står stille igen igen. Den første hest var noget frisk i dag(2 dag hun bliver redet) og var ikke så glad for larmen, så vi red en tur sammen med min hjælperytter, hvilket var meget hyggeligt.

Så red jeg en anden som skulle have kunder i dag, så jeg skulle lige prøve den i dag inden og det gik rigtig fint. Den skulle lige slappe lidt af og få lov til at løbe lidt, men vi kom da til sidst i galop og fik nogle fine galoprunder, med kun få glædesbukspring efter at stå stille.

Og så skulle jeg ellers hente min hest, som vi valgte at lade blive ude. For første gang i dag så vi hende være 100% en hest i flokken og det var bare super skønt. Hun løb for fuld fart i galopspurt og lignede en rigtig flot indianerhest og lavede bukspring og hop og hyggede med de andre. Da vi fik hende gik hun meget ofte alene og ellers kun med én anden og hun galopperede aldrig og løb helst ikke hellere.

Så hjem og sove lidt og så handle og spise noget godt flæskesteg med sovs. Så har jeg prøvet at lave gelenegle, men mine tipper bliver ved med at falde af, så jeg har bare givet op smiley

• #7   31. dec 2012 Puha... I lange træk så har vi været ude og bytte julegaver og handle til i morgen, Hjem og skifte tøj og så ud til undervisning med den lille hypper, det gik kanon godt (Hvis man ser på at hun har stået meget stille her i December pga sneen) Dog måtte jeg ned og bide i sandet da min ridelære flyttede sig fra C til H for at tjekke mine Kontraversader, Det blev trunten bange for (Tros min lære havde snakket mens jeg red af lang siden) Når men red færdig og fik ordnet stald, kom hjem og måtte konstatere at mit ene ben og min ryg har fået et slag af faldet... Afslapning resten af dagen og nu kalder min seng snart smiley

• #8   31. dec 2012 jeg stod sent op kl 12 blev jeg vækket(ku godt ha sovet liiidt lægere)

så tog jeg noget og sprise og tog med min mor ned i byen og fik noget nyt make up ogsådan lidt og hygget.

så tog jeg ud til mig hest og fik undervisning som bare gik totalt perfekt og hun var så dygtig:-D og vi er såsmåt begyndt i dag og lave sidebevægelser og hun er super godt til det i betraktning af det er anden gang hn prøver det:-)

ja eller har jeg bare slappet af her hjemme

Kommentér på:
Jeres dag?

Annonce