Jeres dag? {{forumTopicSubject}}
Hej mennesker
Vil lige dele min dag med jer og så læse om jeres dag
Min dag startede kl 07:00 hvor min alam vækkede mig:)
Så lige spise nogle osterejer og ryge en morgen smøg og så op.
Lukke heste ud og muge hele stalden og så kunne bunden i alle bokse tøre.kl 11 fik jeg styr på vores høns og vakler (fjerkræ)
Så kl 12 gik jeg igang med at ryde staldgangen op og få udstyret på deres pladser.
Efter det ved en 14 tiden blev jeg trætaf at se mit gulv i stalden. halv brækket op og lidt beton/mure brokker. Så tog et jern rør og gik i gang med at brække mere op. Og ved 9 tiden efter at min kæreste og ven hjælp mig fik vi brækket 16 meter op via et jernrør og en gammel kløv øks. Så ville vi se hvor meget sand der skulle væk før vi kom ned i den højde fra gulv til loft for at hestene kunne være der inde for de regler.
Så vi kørte 6 trillebør sand væk og hvad støder vi på????
Et lag plan beton gulv mere ;s
Så lige et spørgsmål til jer.
Loft hæjden skal jo være 2,60
Vi målte fra det ny opdagen beton gulv og så på til en loft rykning
(vores loft i stalden er i små buer.)så op til det lavest punkt på loftet var der 2,55 og det højdest sted 2,70
Har det betydning eller skal vi brække det ny opdagde beton gulv p osse ??
Vi holde ved 11 tiden med at arbejde:)
Hvordan er jeres dag gået"
Obs !! GOD BAGJUL OG GODT NYTÅR!!"
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 401 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.388
sep 2004
Følger: 53 Følgere: 68 Heste: 2 Emner: 107 Svar: 926
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 78 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 1.027
Så vi skal lige undersøg om det er i hele stalden eller det kun er der hvor vi lice gravede lidt sand ud. 1x3 meter
okt 2010
Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 229 Svar: 958
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
Ud og ride nogle rideskoleheste som jeg har fået æren af at ride op inden undervisning starter igen fordi min krikke er noget af en klump på hendes ben, så hun står stille igen igen. Den første hest var noget frisk i dag(2 dag hun bliver redet) og var ikke så glad for larmen, så vi red en tur sammen med min hjælperytter, hvilket var meget hyggeligt.
Så red jeg en anden som skulle have kunder i dag, så jeg skulle lige prøve den i dag inden og det gik rigtig fint. Den skulle lige slappe lidt af og få lov til at løbe lidt, men vi kom da til sidst i galop og fik nogle fine galoprunder, med kun få glædesbukspring efter at stå stille.
Og så skulle jeg ellers hente min hest, som vi valgte at lade blive ude. For første gang i dag så vi hende være 100% en hest i flokken og det var bare super skønt. Hun løb for fuld fart i galopspurt og lignede en rigtig flot indianerhest og lavede bukspring og hop og hyggede med de andre. Da vi fik hende gik hun meget ofte alene og ellers kun med én anden og hun galopperede aldrig og løb helst ikke hellere.
Så hjem og sove lidt og så handle og spise noget godt flæskesteg med sovs. Så har jeg prøvet at lave gelenegle, men mine tipper bliver ved med at falde af, så jeg har bare givet op
nov 2006
Følger: 99 Følgere: 90 Heste: 6 Emner: 231 Svar: 1.013
feb 2010
Følger: 77 Følgere: 76 Heste: 6 Emner: 120 Svar: 370
så tog jeg noget og sprise og tog med min mor ned i byen og fik noget nyt make up ogsådan lidt og hygget.
så tog jeg ud til mig hest og fik undervisning som bare gik totalt perfekt og hun var så dygtig:-D og vi er såsmåt begyndt i dag og lave sidebevægelser og hun er super godt til det i betraktning af det er anden gang hn prøver det:-)
ja eller har jeg bare slappet af her hjemme
Jeres dag?