{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Jeres dag {{forumTopicSubject}}

Min startede med jeg skulle ud til eb veninde, og da jeg kom hjem var jeg lige jysk efter min længe ventede top madras;) da jeg kom jeg skulle jeg springe, det startede fint han gik godt under opvarmningen men så mente hesten da at den igen idag skulle tage røven på mig, hans optræk på springene er så fint gode galop spring men så, alle fire ben lige i jorden og så lære jeg altså at flyve smiley desværre endte sidste spring med jeg nu sidder med højre hånd i gips smiley sjovt han skal tage røven på mig;)

Hvordan er jeres dag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres dag
  • #1   18. jul 2012 Gjorde hesten klar til væddeløbsbanen i Aalborg, derud og træne hende (vild oplevelse) hjem og sove lidt, spise aftensmad og op til nogle venner smiley Dejlig dag.

• #2   18. jul 2012 Vågnede klokken 12, tog i tivoli med min kusine, bagefter tog jeg hjem & red en lang tur, ellers har jeg bare siddet her på HG - og for lidt tid siden var jeg ude at sige godnat til poooonyen smiley

• #3   18. jul 2012 jeg har ferie så har bare haft en hyggedag med kæresten kl 5 kørte jeg så i stalden og underviste min opstalder har en datter på 6år som har en ung pony på 5år igen af dem har redet ret meget men jeg har undervist dem sammen i 6mdr. nu nu kan hu8n ride alle tre gangearter og hesten søger pænt ned så jeg er super stolt! så løssprág jeg min ejen hest så så hjem og spise aftens mad og bare hygge med familien smiley

• #4   18. jul 2012 jeg har sovet længe, og været en tur i tika rideudstyr smiley
    så tog jeg ud for at ride, og det gik kanon. han er så dygtig.. han er stadig i gang med tilridningen, da han har lidt svært ved galoppen, men vi fik vores første 3 galopspring i dag, så det var skønt. aftenen sluttede dog ikke så godt, da min venindes hest har det skidt, og en anden hest forsøgte at hoppe over bokslågen, og endte med at vælte i alt dens pis og lort inde i boksen. stakkels hyp... forstår ikke hvorfor man anskaffer sig et dyr man ikke gider at tage sig af smiley

• #5   18. jul 2012 Har ikke rigtigt lavet noget før i eftermiddags hvor jeg tog ud til hesten for at springe. Skulle ha sprunget med min veninde - vi holder vores egen lille ridelejer - men hun havde sovet over sig, så kom først da jeg næsten var færdig med at springe xD

på trods af en sindsyg våd bane og den vildeste regn kom vi da op og sprang bane på en 70-85 cm! Ret vildt eftersom vi ikke rigtigt har fået sprunget siden i vinters smiley Også ville jeg se hvordan hun tog at skulle springe over muren, nu hun ikke kan lide at gå forbi den, og hun fløj bare over den! Så lækkert!

Har ikke rigtigt brugt aftenen på andet end at stene pokemon med en god ven x)

• #6   18. jul 2012 Sov længe med kæresten igår, da vi havde 7 månedersdag, og hyggede os rigtig, efter det tog jeg op og red lidt dressur, hvor opvarmningen gik godt, men ligeså snart at vi begyndte og lave æidt seriøst blev hun fræk, og skulle lige se om at jeg var vågen idag.. smiley Men efter det gik hun super godt! Så fodrede jeg heste, og til sidst cyklede jeg hjem, og var sammen med mine forældre resten af dagen. smiley

• #8   18. jul 2012 ja op kl 8 da jeg skulle have hjulpet en veninde med hendes arbejde (arbejder med heste), men det blev aflyst, så ordne værelse, vaske et par tæpper, samle en ny trense,
    det skal jeg senere:
    ned og snakke med staldejer om han ikke godt gider at tage min hjem fra sommergræs i morgen, skal se at massøren kommer og ordner 2 andre heste i stalden, lave noget aftsmad på et tidspunkt og op og checke min lille basse.. og garanteret også ud og handle, og ordne mere i det lille hjem, der er jo altid noget man kan finde på smiley

Kommentér på:
Jeres dag

Annonce