644 visninger
|
Oprettet:
Jeres dag {{forumTopicSubject}}
Min startede med jeg skulle ud til eb veninde, og da jeg kom hjem var jeg lige jysk efter min længe ventede top madras;) da jeg kom jeg skulle jeg springe, det startede fint han gik godt under opvarmningen men så mente hesten da at den igen idag skulle tage røven på mig, hans optræk på springene er så fint gode galop spring men så, alle fire ben lige i jorden og så lære jeg altså at flyve desværre endte sidste spring med jeg nu sidder med højre hånd i gips sjovt han skal tage røven på mig;)
Hvordan er jeres dag?
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.527
dec 2007
Følger: 70 Følgere: 81 Heste: 1 Svar: 232
okt 2005
Følger: 88 Følgere: 100 Heste: 3 Emner: 457 Svar: 2.107
feb 2011
Følger: 71 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 227 Svar: 2.191
så tog jeg ud for at ride, og det gik kanon. han er så dygtig.. han er stadig i gang med tilridningen, da han har lidt svært ved galoppen, men vi fik vores første 3 galopspring i dag, så det var skønt. aftenen sluttede dog ikke så godt, da min venindes hest har det skidt, og en anden hest forsøgte at hoppe over bokslågen, og endte med at vælte i alt dens pis og lort inde i boksen. stakkels hyp... forstår ikke hvorfor man anskaffer sig et dyr man ikke gider at tage sig af
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
på trods af en sindsyg våd bane og den vildeste regn kom vi da op og sprang bane på en 70-85 cm! Ret vildt eftersom vi ikke rigtigt har fået sprunget siden i vinters Også ville jeg se hvordan hun tog at skulle springe over muren, nu hun ikke kan lide at gå forbi den, og hun fløj bare over den! Så lækkert!
Har ikke rigtigt brugt aftenen på andet end at stene pokemon med en god ven x)
aug 2009
Følger: 86 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 67 Svar: 192
maj 2007
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 104 Svar: 1.389
det skal jeg senere:
ned og snakke med staldejer om han ikke godt gider at tage min hjem fra sommergræs i morgen, skal se at massøren kommer og ordner 2 andre heste i stalden, lave noget aftsmad på et tidspunkt og op og checke min lille basse.. og garanteret også ud og handle, og ordne mere i det lille hjem, der er jo altid noget man kan finde på
Jeres dag